תשאלו כל איש מדיה שמבין משהו, בעולם ובארץ, מהו התחום הצומח, והוא ידבר על תוכן שיווקי, או "נייטיב", כמו שקוראים לזה בעולם.

בעידן בו אנו חיים, בו כל מותג צריך לנהל תקשורת דו כיוונית עם הצרכן באינספור אפיקי מדיה, גובר הצורך באנשים שמבינים את התחום ואת האפשרויות הגלומות בו ויודעים להפוך את המותג לסיפור שאפשר לספר בכל סוגי המדיה, החל מסרטוני ביוטיוב, דרך דפי פייסבוק ואינסטגרם ועד אתרי תוכן לכל דבר ועניין.

לאור הביקוש לאנשי מקצוע בתחום הזה, ייפתח באפריל קורס ניהול ושיווק תוכן, במסגרת make, בית הספר המעשי למדיה בשיתוף שידורי קשת.

הקורס יעסוק ברבדים השונים של יצירת תוכן בשביל מותגים. תלמדו איך מנהלים את התוכן ואיך מפיצים אותו בצורה אטרקטיבית . תלמדו איך לעבוד בעולם המדיה המשתנה. כיצד ניתן לקיים שיתוף פעולה חוצה מדיות , איך מפצחים בריף קריאטיבי  ומתרגמים אותו לקמפיין המשלב כלי אוף ליין ואון ליין.  תשמעו הרצאות מהאנשים הבכירים בעולם המשלב תוכן ופרסום ותשמעו גם את צד הלקוח ברמת הדרישות והציפיות.

בין המרצים תמצאו את אנשי המקצוע הבכירים ביותר בתחום, הן מהצד של המדיה, הן מהצד של משרדי הפרסום והן מצד הלקוח.

לפרטים נוספים, היכנסו >> 

או התקשרו - 050-5338731