מנשא לילדים (צילום: mako)
רתמת בטיחות לנשיאת ילדים על הכתפיים | צילום: mako

ה"סיט-אפ" הוא רתמת בטיחות לנשיאת ילדים על הכתפיים, ובניגוד לרוב מנשאי הילדים המותאמים לתינוקות בלבד, המוצר חדשני מאפשר נשיאת ילדים בוגרים יותר על הכתפיים בבטיחות מרבית ושחרור ידי המבוגר. למוצר המותאם לנשיאת ילדים בגילאי 2-7 עד 25 ק"ג, ישנן שתי רצועות שנתפסות על רגלי הילד מתחת לברכיים, וניתנות לכוונון לפי מידות הילד.

המנשאים מיוצרים במפעל "נתיב" בחדרה, המעסיק אנשים בעלי מוגבלויות, ומה שמרשים אפילו עוד יותר במוצר השאפתני הוא בעיקר מי שהגה אותו - חברת "גרפיטי" המנוהלת על ידי תלמידי כיתה ט' מחטיבת הביניים "גוונים" בקדימה, המשתתפים בארגון "יזמים צעירים" ביחד עם עוד כ-4000 בני נוער מכל הארץ.

עוד בלימודים וקריירה:

במסגרת הפרויקט נחשפו היזמים הצעירים לתהליכי הייצור והשיווק ולמדו כיצד לאתר בעיה צרכנית, לפתח פתרון ולבנות מוצר שעונה לכל הצרכים. "חשבנו איך אפשר לייצר מוצר שגם יאפשר בטיחות מרבית לילד שעל הכתפיים, וגם ויאפשר את חופשיות ידי ההורה", מספרים היזמים הצעירים, "התחלנו את פיתוח האבטיפוס במפעל 'מרעום דולפין' המתמחה בייצור טקסטיל צבאי. ערכנו כמה סקרים בקרב אנשים שניסו את האבטיפוס וקיבלנו משובים והצעות לשיפורים. וכך, לאחר התכנון והפיתוח הראשוני הגענו לצורת המוצר הטובה ביותר".

מנשא לילדים (צילום: mako)
סטרטאפיסטים מלידה: היזמים הצעירים | צילום: mako

את הסטרטאפיסטים הצעירים מלווה המנחה העסקי עופר פז, המתנדב כבר 4 שנים בפרויקט, והוביל את הקבוצה הקודמת שלו לניצחון בתחרות הארצית, בעקבותיה טסה הקבוצה לאסטוניה שם ייצגה את ישראל בתחרות הבינלאומית.

>>מתלבטים מה ללמוד? קבלו ייעוץ לימודים בחינם! אז למה אתם מחכים?>>