חולמים ללמוד מוזיקה, אבל גם לצאת עם תואר ראשון ביד? החל משנת הלימודים הקרובה, סטודנטים למקצועות המוזיקה בבית הספר רימון יוכלו לקבל תואר BA באומנויות ותעודת בוגר במקצועות המוזיקה, המשותפים לרימון ולאוניברסיטה הפתוחה. המסלול מיועד לכל אלו שרואים את תחום המוזיקה כייעודם בחיים ושואפים לסיים את לימודיהם גם עם תואר אקדמי אוניברסיטאי מלא, המוכר על ידי המועצה ללימודים גבוהים. המסלול יחל לפעול בשנת הלימודים הקרובה (2017/18), החל מחודש נובמבר.

המתקבלים לתכנית החדשה יוכלו לבחור ללמוד בכל אחת ממגמות הלימוד הקיימות ברימון: מגמת הביצוע הכוללת את מסלולי הגיטרה, בס, תופים, פסנתר, כלי נשיפה, שירה, זמרי ג'אז; מגמה למבצעי ג'אז מצטיינים The Rimon Jazz Institute; מגמת השירים בראשות יהודה עדר, נשיא רימון; ומגמת הפקה מוסיקלית ואלקטרונית.

המסלול לתואר יכלול קורסים מכל תחומי האומנויות: ספרות, קולנוע, תולדות האמנות, תאטרון, קורסים רב-תחומיים בתרבות ובאומנויות ועוד, זאת נוסף ללימודי מקצוע שכבר נלמדים ברימון, ביניהם אפשר למנות הלחנה לסרטים ולתיאטרון, הלחנה למדיה (פרסומות, משחקים אלקטרוניים ודיגיטליים ועוד), עיבוד וניצוח, ביצוע ופרפורמינג, יזמות, תכנות אפליקציות מוסיקליות, לימודי סאונד, הוראת מוזיקה, פיתוח קול, הלחנת שירים ועוד.

התואר יפתח בפני הבוגרים אופציות תעסוקה נרחבות בתחומי האמנות והמוזיקה, יעשיר את ידיעותיהם בתחומי האמנות המשלימים את המוזיקה, ויאפשר להם להמשיך ללימודי תואר שני במגוון תחומים כמו תרפיה במוזיקה, תואר שני רב תחומי באומנויות ועוד.

הקבלה למסלול החדש לתואר ראשון מותנית במעבר מבדקי ההתאמה של רימון ובראיון אישי עם ראש המסלול. אין צורך בבגרות או בפסיכומטרי בכדי להתקבל ללימודים. משך הלימודים הם 4 שנים, והם יתקיימו בקמפוס רימון ברמת השרון, כאשר הקורסים של האוניברסיטה הפתוחה יועברו בימי ו’, ואליהם תתלווה הדרכה צמודה של מנחה מטעם הפתוחה. בית הספר רימון יקיים יום פתוח ב-1 לספטמבר שבו יהיה ניתן יהיה לשמוע על התכנית החדשה לתואר הראשון, ועל המסלולים הנוספים.

לימודים בבית הספר רימון (יח``צ: ספי מנוביץ׳,  יחסי ציבור )
לימודים בבית הספר רימון | יח``צ: ספי מנוביץ׳, יחסי ציבור