אין תמונה
בכל מקום ובכל רגע אתם יכולים לשלוף את השולחן הנייד הזה וללמוד
החיים הסטיודנטיאלים טומנים בחובם הרבה חוויות מרגשות, אבל גם לא מעט קשיים: כמויות של חומר, אנשים חדשים, דירות שרחוקות מלהיות חלומיות ושיעורים שלא עוברים. אספנו עבורכם כמה גאדג'טים קטנים שיהפכו את היום-יום הסטודנטיאלי למעט יותר משעשע והרבה יותר כיפי

מי צריך מקלדת? ההמצאה הבאה הגיעה לעולם כדי להקל על הקלדה חשוכה בטאבלט. כלומר, זה מה שהמשתמשים רוצים שתחשבו – למעשה מדובר בהמצאה שכל תכליתה היא להוציא מכם קריאת "יו, איזה מגניב!” ולגרום לפופולאריות יתר למי שאוחז בה. מה הסיפור? ובכן, הקלדה על טאבלט היא לא הדבר הכי נוח שיש – בטח שבחושך. השותף רוצה לראות סרט בדיוק כשאת עובדת בסלון? הנורה בסלון נשרפה ואף אחד מהשותפים לא מתכוון לעלות עכשיו על הסולם כדי להחליף אותה? ובכן, המכשיר הזה יקרין עבורכם מקלדת וירטואלית על השולחן או על כל משטח קשה וחלק אחר וייתן לכם להקליד מסמכים בהקשה על... שום דבר בעצם. האור האדום יכניס אתכם לאווירת "משימה בלתי אפשרית" ונכון שזה נראה מאוד עתידני, אבל בהתחשב בעובדה שלפני 7 שנים לא דמיינו שנוכל להשתמש בטלפון שלנו עם אצבע אחת, יכול להיות שעוד זמן קצר כולנו נזנח את ההקשה הפיזית לטובת התזוזות הווירטואליות.

 גם המחשב נלחם בחום - נכנסנו לספטמבר, אבל החום – כולנו יודעים – עדיין כאן. איבדתם את הבושה מהשותפים ואתם בתחתונים כל הספה, המזגן על פול פאואר, אתם מחבקים חבית של גלידה – אבל המחשב הנייד עליכם וזה חם, חם מאוד. כדי לנסות להקל עליכם בחום הארצישראלי, יוצר המאוורר הנייד הזה שמתחבר בכבל usb הישר למחשב ומאפשר לכם לכוון אותו בצורה ממוקדת ואנוכית לחלוטין – רק אליכם. כיון שהוא שקט, תוכלו להביא אותו גם לכיתה ולהימנע מריבים על המזגן.

מחזיק לכוס טייק אווי
בואו נודה בזה, השולחנות באוניברסיטה הם לא הדבר הכי רחב שנתקלתם בו בחיים שלכם: המקראה, המחברת, קלמר עם כל העטים – כשמוסיפים לחגיגה הזו גם כוס קפה, לפעמים לא נשאר מקום לסטודנטים עצמם. ההמצאה הבאה מנסה לסייע לכם לפנות קצת מקום, כשהיא מעבירה את כוס הקפה שלכם מהשולחן – אל מחוצה לו. כן, פשוט מצמידים את הקליפס הזה לשולחן והוא מחזיק לכם את כוס הקפה במקום. רק בבקשה – נסו לא לשפוך אותה על עצמכם! 

הלימודים בפתח ואתם עדיין מתלבטים איפה ללמוד? היכנסו לייעוץ לימודים חינם תוך 3 שעות

סימניה שעושה שמח – בין כל הסיכומים והמאמרים קשה שלא להיאבד. אם נמאס לכם מאזני החמור, הנה סימניה שלא רק תגלה לכם באיזה עמוד הייתם – גם באיזו שורה ואפילו באיזו מילה הייתם: אפקטיבי במיוחד במבחנים עם חומר פתוח בהם אפשר לסמן בדיוק באיזה מקום נמצא כל פתרון. הקטע הכי נחמד: היא בצורת אצבע, אז אין יותר ברורה ממנה. חוץמזה, תוכלו לבחור בין אצבעות נשיות ומתוקתקות עם לק, לפרנץ' ואפילו באצבעות גבריות יותר, כדי שגם הגברים בחבורה ירגישו בנוח.

הזמן מתפצפץ כשנהנים אם גם אתם נמנים על הקבוצה הזו שמתמלאת בחדווה בכל פעם שהיא מראה לנייר פצפץ מה היא חושבת עליו – לוח השנה הזה נוצר בדיוק בשבילכם והוא יפתח לכם את היום בכיף מתפצפץ ואולי על הדרך יעיר גם את השותפים – אולי הם יקומו להכין להם קפה ועל הדרך יכינו גם לכם. כדי להוסיף עניין, הימים בלוח לא מסודרים לפי הסדר ואתם צריכים למצוא את התאריך ולפצפץ אותו בחן – גם פעילות מוחית על הבוקר וגם פעילות גופנית, שלא יגידו לכם שאתם לא לומדים.

אין תמונה
מטען נייד- יציל אתכם ברגעים של אחוז אחד בבטרייה

 שולחן וכסא עבודה נייד דירות סטודנטים נוטות להיות, איך לומר... קטנות. אם גם אתם שכרתם בטעות חדר שמספיק בדיוק למיטה וארון, אולי תרצו לאמץ את השולחן והכסא הנייד הזה: מדובר במושב אופניים אליו מחובר במוט לוח קטן שיספיק לכם כדי לקרוא עליו ואפילו לשים עליו מחשב נייד - מבלי לתפוס מקום. החדשות הטובות הן שהוא מצויד בגלגלים, כך שאם גורשתם מהחדר שלכם תוכלו להמשיך ללמוד בסלון, במטבח ואפילו בחדר המדרגות. החדשות הרעות: למרות הגודל הוא לא זול בכלל – 500 דולר, לא פחות.

סודי ביותר – מכירים את הרגע המביך הזה בו קיבלתם פתק והמורה מעמידה אתכם כדי להקריא את תכולתו בפני כל הכיתה? ובכן, העטים הללו יקטינו את הפאדיחה: מדובר בזוג עטים שהם בלתי נראים לחלוטין. אז איך קוראים את המסר? העט מצוייד באור מיוחד שיחשוף את הדיו ברגע בו המרצה מסובב את הגב. החיסרון היחיד הוא שגם לשולח וגם למקבל צריכה להיות עט כזה כדי לקרוא בשקט, אבל עם קצת הכנה מראש כל סודותיכם יהיו שמורים ולא יגיעו לידיים הלא נכונות.

מתלה להטענת הנייד-
כסטודנטים אתם מסתובבים לא מעט: מהבניין בקצה הזה לבניין בקצה ההוא, מהקפיטריה לאוטובוס, מהעבודה לדירה. לא רק אתם מתעייפים, גם את הבטרייה של הנייד שלכם כבר מאבדת מכוחותיה ואתם מוצאים את עצמכם מטעינים את הנייד במקומות שונים ומשונים. אחת הבעיות השכיחות היא שקעים שממוקמים גבוה ומשאירים את הנייד שלכם תלוי באוויר, בניסיון לזכות בעוד פס בסוללה – תמורת קיצור חייו של הכבל. המכשיר הגאוני הבא מתלבש על השקע ונותן לכם להניח את הנייד שלכם בנוחות לידו – כך שהוא נטען בלי כל פגע.

הנייד אף פעם לא לבד –
אפשרות נוספת שתימנע מכם את כאב הראש של חיפוש הנקודה המתאימה להטענה הי רכישת מטען נייד לסמארטפון שלכם. חלק מהמטענים מתלבשים על הסמארטפון כמו קייס ומגיעים בצבעים אופנתיים, חלקם נראים כמו קובייה קטנה שמחוברת לתחתיתו וחלקם כמו כונן קטן, שמטעין את הסמארטפון בחיבור רגיל. את כולם צריך להטעין מראש, אבל זה מחיר קטן מאוד לעומת התמודדות עם הרגע הנורא ההוא של 2% בסוללה.

 הלימודים בפתח ואתם עדיין מתלבטים איפה ללמוד? היכנסו לייעוץ לימודים חינם תוך 3 שעות