כסטודנטים אנחנו יכולים ליהנות משלב המעבר הקסום שבין הילדות לבגרות. כי אין מה לעשות, במדינה כמו שלנו כשרוב הסטודנטים נאלצים להיתמך בהוריהם כדי לסגור את החודש, להצליח לשכור דירה ובנוסף גם ללמוד במקביל, קשה להתבגר. ואם אתם כבר נהנים מהפריווילגיה להיות ילדים, אז למה לא ללכת עד הסוף? לכבוד פסח החלטנו לעזור לכם למצוא את המתנה שהכי שווה לבקש כשתמצאו את האפיקומן. בהנחה שכסטודנטים, עוד סולחים לכם במשפחה על האינפנטיליות.

סט תחתיות רדיואקטיבי

תחתיות זה הכי הבית של סבתא, אבל כשמדובר בצעצוע כל כך מגניב – איך אפשר לסרב להן? הסט הבא, שמעוצב לפי ארבעה יסודות רדיואקטיביים (רדיום, פלוטוניום, אורניום ותוריום), יזהר כשתניחו עליו את כוס הקפה שלכם ויאפשר לכם להשוויץ בהיכרות הצמודה שלכם עם הטבלה המחזורית.

מחיר: 20$. להשיג כאן


שעון משוואות

אביזר חובה בכל חדר של סטודנט למתמטיקה, שרוצה לוודא שהמוח שלו לא יקבל אפילו שנייה אחת של מנוחה. הוא נראה מעולה, אבל איחור אחד בבוקר וסיפור הכיסוי שלכם הלך.

מחיר: 40$ (כולל משלוח). להשיג כאן

אין תמונה
איך מחשבים רבע לחצות?

מוניטור לצמח

אלו מכם שהיו מכורים לטמגוצ'י ימצאו תחליף ידידותי-לסביבה בגאדג'ט הבא: סנסור שנשתל בתוך העציץ היקר ללבכם, ומדובב אותו כמו חוקר מצ"ח אחרי שיחת מוטיבציה. הוא צמא? הוא זקוק לאור שמש? הלחות לא נעימה לו? על כל דבר כזה תקבלו התראה היישר לטלפון הנייד שלכם, כדי לוודא שהצמח שלכם יקבל את הטיפול הטוב ביותר (ושאתם לעולם לא תרצו להתרבות).

עלות: החל מ-40.99$. להשיג כאן

אין תמונה
בקרוב תוכלו גם לסמס לו

תיק ספר עתיק

המבנה הפנימי שלו אולי מתאים יותר לסטודנטים לאמנות, אבל הווייב הוא הכי היסטוריה או ספרות אנגלית. התיק המגניב הזה יגרום לכם להרגיש הכי הוגוורטס בעולם, גם אם בפנים יש בננה רקובה ולא, נגיד, שרביט קסמים.

מחיר: 59.99$. להשיג כאן

 

אין תמונה
תיק קסמים ורוקנ'רול

מדפסת תלת מימד שמתחברת לסמארטפון

זה התחיל מהודעות קוליות, המשיך בהודעות טקסט, עבר דרך הודעות תמונה ווידיאו – ועכשיו הגיע תורן של הודעות התלת-מימד. מדפסת התלת-מימד הקטנה הזו תתחבר לסמארטפון שלכם (אלחוטית, כמובן) ותאפשר לכם להדפיס כל מה שנפשכם חפצה בו, או לפחות לעשות את זה פעם וחצי ליד החברים ולאחר מכן לשמש כמעצור לדלת הכי מגניב בעולם.

אם אהבתם, תוכלו לתרום לעמוד הקיקסטארט של המיזם כאן

נייר טואלט סודוקו

כי לקחת את הסלולרי לשירותים זה לא רק מגעיל וממש לא היגייני, אלא גם מאוד פשוט-עם. אם אתם בני אצולה, אנחנו בטוחים שאצלכם בבית מפעילים את הראש גם כשיושבים על כס המלכות – ומשתמשים בנייר רק אם מצליחים לפתור את הסודוקו שעליו.

מחיר: 11.99$. להשיג כאן

אין תמונה
רק מומלץ לוודא שהעט לא מהסוג הנמרח
 

לוח שחמט לשלושה אנשים

תמיד טוב שיהיה לוח שחמט פתוח איפשהו בבית כשבאים אורחים שצריך להרשים, אבל השחמט הקלאסי זה הכי המאה ה-15! לוח השחמט העגול והיפהפה הזה, שמיועד לשלושה אנשים, יציג אתכם כמתוחכמים יותר ממתוחכמים. אין צורך לספר על הערב הזה שבו שתיתם יותר מדי ואשכרה ניסיתם להשתמש בו – פשוט תספרו שהכי מאתגר זה לשחק בו עם עצמכם (מול אתם ופיצול האישיות שלכם) וזה יספיק.

מחיר: 49.99$. להשיג כאן

אין תמונה
צריך שלושה כדי לשקר ששיחקתם בזה

ספל מאיץ חלקיקים

זה בסדר, כולנו לא יכולים להסתדר בלי הקפה של הבוקר, גם לא מאיץ החלקיקים המגניב הזה, שמופעל על ידי חומו של הקפה הנמזג אל תוך הספל. קנה המידה, אגב, הוא 1:100000. שלא תיתפסו לא מוכנים.

מחיר: 4.99%. להשיג כאן

השמיכה המחזורית

איך זה מרגיש ללכת לישון עטופים בחומו של המדע? השמיכה הזו אולי לא תעזור לכם לשנן את הטבלה המחזורית תוך כדי שינה, אבל כן תספק חלופה הולמת לספירת הכבשים, וחשוב מכך - תעצור לכם להיראות חכמים גם כשתירדמו על הספה בפה פתוח ותריירו על עצמכם.

מחיר: 29.99$, להשיג כאן

 

אין תמונה
כי זה יעזור לכם במבחן. בטח.

שרשרת ורידים

שרשרת עבודת יד בסגנון אר-דקו גותי, שמציגה לראווה את הוורידים והעורקים הראשיים בצווארכם. אם ממש תתעקשו, זה מגיע גם כשרשראות נפרדות לוורידים בלבד ולעורקים בלבד. סטייל!
מחיר: 504.69 ₪. להשיג כאן

 

אין תמונה
לא קריפי בכלל

מדבקות ספרותיות למדרגות

אובססיביים לקריאה? כעת תוכלו להפוך את גרם המדרגות שבבית שלכם (או יותר נכון, את המדרגות בדרך לדירת החדר-וחצי שלכם בקומה 4 בלי מעלית), למדף ספרים שידגים את ההשכלה הספרותית הענפה שלכם. אתם בוחרים את שמות הכותרים, את העיצוב שלהם ואת הגודל המתאים, כך שהספרייה הזו לגמרי תייצג את טעמכם האישי.

מחיר: 46.95 ₪ למדרגה. להשיג כאן

 

אין תמונה
לדרוך על הספרים שאהבתם

רמקול דוש

לסטודנטים למוזיקה יש כל כך הרבה יצירות לשמוע, שכל דקה פנויה צריך לנצל להאזנה. עם זאת, לא נלשין עליכם אם תשמעו את החדש של ביונסה בספיקר המגניב הזה, שמתחבר לראש של הדוש במקלחת. כי לשיר במקלחת מעולם לא היה דושי יותר.

מחיר: 104$. להשיג כאן

אין תמונה
בהצלחה לשכנים