אין תמונה
יריד תעסוקה וירטואלי

מציאת עבודה חדשה היא משימה שכרוכה בלא מעט מאמץ: שיטוטים אינסופיים באינטרנט, שיחות עם חברים, שפצור קורות החיים, תיאומים של ראיונות, התלבטויות אינסופיות לגבי מה ללבוש וגם החרדה הזו, שתאחרו לראיון החשוב ותעשו רושם ראשוני נוראי. יריד תעסוקה חדש יעזור לכם להיפטר לפחות מחלק מהקושי - ואם אתם מתחילים לחשוב על עומסי התנועה והזיעה שתישפך בדרך אליו - יש לנו חדשות מצוינות עבורכם: הוא מתרחש ממש במחשב שלכם והוא פתוח כל הזמן, אפילו באמצע בלילה.
מדובר ביריד התעסוקה הוירטואלי, פרויקט של יד 2 דרושים שיוצא לדרך ב-16.7 וסוגר את שעריו ב-18.7. במהלך הזמן הזה, יהיו פתוחות בפני העובדים הפוטנציאליים דלתותיו של מתחם אינטרנטי עם ביתנים של למעלה מ-50 חברות שונות שמחפשות עובדים במגוון של משרות.

מעדיפים לקבל משרות דרך המייל? היכנסו

מדובר ביריד תלת מימדי בו תוכלו לטייל בין ביתנים שנושאים את שמות החברות המשתתפות, לקחת ברושורים שיישלחו מיד את תיבת המייל שלכם, לבקש כרטיסי ביקור מהחברות ולשמוע עוד פרטים מנציגי החברות, און ליין. המשרות ביריד פונות לקהלים רבים, מחיילים משוחררים וסטודנטים ועד עובדים בוגרים. תוכלו למצוא שם משרות למהנדסי תוכנה, QA, מהנדסי תעשייה וניהול, נציגי שירות ומכירות, משרות ביוטק, שיווק, אדמיניסטרציה ומשרות לחיילים משוחררים יהיו פתוחות בשלל חברות, ביניהן פלאפון, סלקום, לאומי כארד, אינטל, טבע, זארה, מזרחי טפחות, הוניגמן, הראל , אדידס , זארה, מי עדן, ביטוח ישיר, טלדור , נס טכנולוגיות, אלביט וגם חברות היי טק כמו fiverr LivePerson, perfecto mobile, retalix, nice, wix.

אין תמונה
יכולים לפנות ישירות לנציגי החברות בכל שעות היממה

“זו הפעם הראשונה בה חברות היי טק, שבדרך כלל עובדות עם חברות השמה, משתתפות בפעילות אינטרנטית כזו", מספרת לנו רינת בוגין מנכ"ל אתר "יד2 דרושים" ומדגישה את ההזדמנות הגדולה שטומנת בחובה התקשרות הישירה עם החברות הללו, שבדרך כלל נעזרות בחברות חיצוניות לסינונים ארוכים ומיגעים: “פה תוכלו להרשים את החברות תוך כמה דקות, לומר להן שיש לכם את המיומנויות שהם מחפשים ותוך כמה דקות כבר לעבור ראיון בוידאו צ'ט או לקבוע פגישה", מסבירה בוגין.

אז איך זה יעבוד? בוגין מסבירה שהיריד הוירטואלי יתנהל ככל יריד אחר – רק שבשבילו לא תצטרכו לצאת מהבית: "בכל דוכן תוכלו ללמוד על החברה באמצעות סרטון שהיא מציגה, לקבל פרטים על המשרות הפנויות, המיקום שלהן בארץ ודרישות התפקיד", היא מספרת. “נציגי החברות יוכלו לדעת כמה אנשים נמצאים בביתן שלהם, מי צפה בסרטון – ולתגבר את נוכחותם של הנציגים בהתאם לעומס”. 
מעבר למגוון החברות והמשרות, ליריד יש עוד פלוס משמעותי: הוא אנונימי. סקר שנערך ע"י יד 2 דרושים מצא ש-50 אחוז ממחפשי העבודה כבר מחזיקים במשרה כרגע, כך שאם אתם מחפשים אפשרות שתשפר את המשרה שלכם מבלי ששאר העובדים יתלחששו במסדרון, כנראה שזה המקום בשבילכם. פה תוכלו לשוטט בין הביתנים באמצעות דמותכם הוירטואלית, לנווט אותה בין הביתנים השונים ולקבל מידע על המשרות המוצעות בכל אחת מהחברות, הדרישות לתפקיד ופרטים נוספים בשימוש בשמכם הפרטי בלבד. נציגי החברות יאיישו את היריד מתשע בבוקר ועד עשר בלילה וישמחו לקבל את קורות החיים שלכם ולאפשר לכם גישה לכל הפרטים 24 שעות ביממה.

הירשמו למאגר משרות חינם