מי לא מכיר את התחושה האומללה של להתעורר בבוקר לעבודה, אחרי שבילית עד השעות הקטנות של הלילה ושתית כמה משקאות אלכוהול יותר מדי?

אולם מעתה, במקרים מסוג זה לא תצטרכו עוד להתקשר לבוס ולזייף שיעול או להמציא הרעלת מזון פתאומית. כלומר, בתנאי שאתם עובדים בחברת ההייטק הבריטית דייס (Dice).

דייס הלונדונית, המפעילה אפליקציית כרטיסי הופעות מוסיקה באותו השם, מאפשרת לעובדים לקחת "ימי הנגאובר" על ידי כך שהם שולחים לבוס שלהם הודעת ווטסאפ הכוללת שילוב של שלושה רגשונים (אימוג'י): פרצוף חולה, תו מוסיקלי ובירה.

כל עובד מורשה לנצל עד ארבעה ימי חמרמורת בשנה, אולם הללו יוכרו בתור שכאלה רק אם ההנגאובר הוא כתוצאה משתיית יתר בהופעה או אירוע מוסיקלי שאליו הגיע העובד לצרכי עבודה.

"כל הצוות שלנו חיי בשביל מוסיקה וכמה מהעסקות הטובות ביותר במגזר קורות אחרי הופעות", אמר מנכ"ל ומייסד דייס, פיל האצ'און. "אנחנו סומכים זה על זה ורוצים שאנשים יהיו גלויים אם הם יצאו עד לשעה מאוחרת כדי לחוות הופעות חיות. אין צורך להמציא מחלה", הוסיף.

דייס גם מעוניינת לעודד שקיפות ולתגמל עובדים שמשקיעים מעל ומעבר לשעות העבודה במשרד.

עובדים בבריטניה לוקחים בממוצע ארבעה ימי חופש בגין מחלה בשנה, לפי נתוני המשרד הלאומי לסטטיסטיקה של בריטניה (ONS).

"מטרתנו תמיד היתה להמשיך לבנות תרבות כוללנית ושקופה לכל מי שעובד בדייס", אמרה בקס בסלי, מנהלת כוח האדם של החברה. "העניין הוא לאפשר לאנשים לעשות את עבודתם הטובה ביותר. תרבות של כנות וכבוד היא המפתח למה שאנחנו עושים", הוסיפה.

הכתבה פורסמה במקור באתר The Marker

הצעת חוק משותפת למחנ"צ ולקואליציה: מעסיק לא יוכל לחייב עובד לצאת לפנסיה

"הופעה של משה פרץ ואלכוהול חופשי? חרפה": עובדי פסגות מאוכזבים שלא קיבלו שוב נופש באילת