זה מה שקורה כשמנהל חמום מוח מחברת "ילואוסטון פיננסיים" בארה"ב, בשם דיוויד גלזר, חושד שאחד העובדים בחברה גונב ממנה: הוא צועק עליו מול כל העובדים, מודיע לו שהוא מפוטר, מקלל בשלל מילות ה- F וממליץ לו לחפש עו"ד.

עוד בלימודים וקריירה:

לטובת מי שצריך תרגמנו את הסרטון, אבל החלפנו את כל מילות ה- F, והיו הרבה כאלה, במילה "ביבר", מחווה לזמר הפופ המצליח. וככה זה נשמע בערך: "אתה יכול ללכת לביבר. תלך לביבר מפה. תשיג עורך דין. צא החוצה. תצא לביבר החוצה מהמשרד שלי. תצא או שאני קורא לשוטרים. למה אתה עדיין יושב? ביבר שמן! צא מהחברה. קח את המעיל שלך, יש לך דקה לצאת מכאן או שאני מתקשר לשוטרים ואני אזרוק אותך החוצה". גרגורי, מן הסתם, יצא החוצה.

בימים אלה, שני הצדדים נמצאים בעיצומו של הליך משפטי שנמשך כבר כמה שנים. הסרטון הזה שצולם בסתר על ידי אחד מהעובדים שנכחו בעל כורחם באירוע, הוא למעשה הראייה המרכזית במשפט, היות והעובד שפוטר טוען להוצאת לשון הרע במקרה, ושמאז הוא מתקשה למצוא עבודה. בעוד שדיוויד הבוס משוכנע שהעובד עלה לחברה 600 אלף דולר לאחר שלקח שוחד מלקוחות. אמנם בסרטון נראה שהבוס יוצא דוש רציני, אבל תנסו רגע לחשוב איך אתם הייתם מגיבים לגניבה של יותר מחצי מיליון דולר? בכל מקרה, לא נעים.

(מקור)