רובנו מאמינים שאיפשהו בגיל 67-65 (גג בשנות ה-70) נצא לפנסיה וננצל את הזמן שנותר לנו כדי ליהנות ממה שהשגנו בחיים, לטייל בעולם, להשלים את כל הסדרות שפספסנו בטלוויזיה, לבלות עם הצאצאים ובעיקר כדי לנוח. אך מסתבר שזאת ממש לא השאיפה של גהו גווי' אנג, בת ה-92 מסינגפור, שממשיכה להגיע מדי יום לעבודה בסניף מקדונלד המקומי, כבר 18 שנה.


חיוכה של גהו וארשת הפנים הנינוחה על פניה, כלל לא מסגירים את העובדה שהיא העובדת הכי מבוגרת של התאגיד האמריקאי (או לפחות היחידה שדיווחו עליה). והיא גם אוחזת בתואר מכובד לא פחות: אמא ל-5 ילדים, סבתא ל-10 נכדים וסבתא רבתא ל-20 נינים. אז למה לה בעצם ללכת להזיע ליד המנגל במזללת מזון מהיר, במקום לנוח בבית ולסרוג להם גרביים? "הילדים והנכדים שלי עובדים רוב היום, ויש להם משפחות משלהם לטפל בהן, ככה שהבית נותר ריק ושקט", מסבירה גהו את ההחלטה בראיון לאתר "סינגפור-טיימס", "השתעממתי לבד בבית, אז ביקשתי מנכדתי שתעזור לי למצוא עבודה שתשמור עליי פעילה".

ואכן בעלי המסעדה, שנמצאת מרחק 20 דקות הליכה מביתה של גהו, נענו להצעה של הנכדה וקיבלו את גהו לעבודה במטבח, ואף ציינו כי היא למדה במהירות ובלי קשיים את כל התפריט. גם הקולגות, שרובם צעירים ממנה בשבעה עשורים ויותר, נהנים מחברתה, אך גהו מרגישה צורך להתנצל על כך שהיא מעט מכבידה עליהם: "הם עוזרים לי כשהם רואים שאני סוחבת דברים כבדים, או כשהם שמים לב שאני לא עומדת בקצב ההזמנות".

אגב, תלונתה היחידה כלפי תנאי העסקתה צנועה לא פחות ממנה: "הכי קשה זה לטגן את הצ'יפס, כשאני עומדת ליד עמדת הטיגון נעשה לי חם". שלא תטעו, גם זה לא ירתיע את האישה הנחושה הזאת שמתכננת "להמשיך לעבוד כל עוד אהיה בריאה מספיק להגיע לעבודה".

מקור