בדיוק לפני שנתיים עזבתי את גוגל, והמתנה הכי גדולה שקיבלתי משם היא שהדיבור הפנימי שלי עם עצמי השתנה לגמרי. במקום "האם את מספיק טובה?", "מי את חושבת שאת" ו"אל תעופי על עצמך" - ל"למה לא בעצם?" ו"לתתחילי הכי חזק שלך ולאט לאט תגזימי".

קצת לפני שעזבתי חברה אמרה לי "את תראי, את עוד תפתחי ערוץ יוטיוב", היא יכולה הייתה גם לספר לי שחוצנים ינחתו בדיזינגוף סנטר או שמגפה עולמית תנעל את כולנו בבתים. והנה, החלטתי לצלם סדרת תוכן חדשה לערוץ שלי, קראתי לה "שיחה פנימית" ולקחתי אליה נשים שאני אוהבת, שהשפיעו על חיי בדרכים שהן אפילו לא יודעות והבאתי אותן לשיחה אישית. כולן מצליחות בתחומן, כולן מכשרות וחכמות, רובן אימהות, ואף אחת מהן לא נשאלה "איך את משלבת אימהות וקריירה".

"אין סיכוי בעולם שאני מגייסת את הבחורה הזאת"

בסרטון הזה בחרתי לראיין את עינת נמש. הסיפור בינינו התחיל לפני 10 שנים, כשנכנסתי לראיון עבודה לתפקיד מנהלת מותג קוקה-קולה. כשיצאתי מהחדר, מנהלת השיווק שראיינה אותי אמרה 'אין סיכוי בעולם שאני מגייסת את הבחורה הזאת', אבל היא גייסה אותי בכל זאת, ומאז אנחנו חברות טובות כבר עשור – את הסיפור המלא תוכלו לראות בסרטון.

עינת נמש, אז מנהלת השיווק של קוקה-קולה והיום סמנכ"לית פעילות ישראל בגוגל, מספרת לי במפגש שלנו, על התכונות שהיא מחפשת אצל מועמדים ומועמדות לעבודה בגוגל ובכלל, איך היא התמודדה עם תקופת הקורונה ואיך לנצח את הקול הפנימי שאומר לך שאת לא מספיק טובה. נמש היא אישה כובשת וכריזמטית שלא לוקחת את החיים בכבדות, למרות האחריות הרבה שיש לה בתפקיד. בשבילי היא השראה וכן, אני יודעת שאני לא אובייקטיבית. מקווה שתיהנו (וחכו לסוף יש ריקודים).

ולסיכום, קצת על עצמי: אני מורן זר קצנשטיין, אחרי שנים של עבודה בארגונים בינלאומיים ומותגי על (גוגל, קוקה-קולה, לוריאל ועוד) החלטתי להקים את סוכנות הקריאטיב ובית הספר למקצועות היוטיוב yyy.

לסרטונים נוספים בסדרה בערוץ היוטיוב שלי>>

קרדיטים:
צילום: יוגב עזריאל
עריכה: גאלה קפלון
איפור ושיער: חן זארום
הפקה: yyy content