כולנו יודעים שסלבס הם בני אנוש, נכון? גם להם קר בחורף וחם בקיץ ורטוב להם כשמטפטף עליהם גשם, ועדיין אנחנו מתקשים לדמיין אותם מוכרים לנו ביגמק עם צ'יפס במקדונלדס. אבל הכוכבים הגדולים לא נולדו עם פרס אוסקר בחיתול או שטיח אדום בכניסה לגן. כולם היו צריכים לעשות דרך, מביכה והזויה ככל שתהיה.

אז רגע לפני שאתם אומרים "כן" לג'וב של שליח בסופר השכונתי, כדאי לכם להציץ ברשימה הבא ולכו תדעו - אולי תהיו גל גדות הבאה של אמריקה.

מייגן מרקל, קליגרפית

מייגן מרקל. דומה שאנחנו כבר יודעים עליה ועל משפחתה כמעט הכול, אז מה תגידו על פריט הטריוויזיה הזה? הרבה לפני שנישאה להארי צ'ארמינג, ועוד לפני רגעי המשחק שלה, מרקל הייתה קליגרפית. זה נשמע כמו שקר כלשהו אך למעשה מדובר באמנות הכתיבה הקישוטית, וידיה של מרקל עשו זאת בחסד ובכשרון. מספרים שהיא גם אחראית על הזמנת החתונה של הזמר רובין ת'יק והשחקנית פאולה פאטון ב-2005. אלו הספיקו להתגרש מאז, אבל ההזמנה בחתימת מרקל לעולם נשארת (מקווים בשבילם, זה בטח שווה הון היום).

ביונסה, מטאטא במספרה

האישה העוצמתית שיכולה ללבוש היום מטאטא ולהגדיר זאת כצו האופנה, עשתה בדיוק את זה כשהייתה ילדה. ביונסה הצעירה נהגה לעבוד במספרה של אמה, והחל מגיל 6 ועד 9, טאטאה שערות ושרה על הדרך. "הייתי מעלה הופעות אישיות עבור הלקוחות", סיפרה בזמנו ביונסה למגזין Essence.

בראד פיט, מחופש לתרנגולת

ובכן, הג'וב הראשון של בראד פיט היה כשעבד במסעדת הבשרים el pollo loco, שזו כמובן עבודה שאנחנו יכולים להעריך, אלא שפיט כבר אז ידע שיש לו יכולות מבריקות ותיאטרליות. לכן הוא זה שנבחר לפרסם את המקום בתוך תחפושת של תרנגולת. זה רק אנחנו שכל מה שעולה לנו בראש זה פרק חג ההודיה כשמוניקה הניחה על ראשה תרנגול הודו?

מייגן פוקס, אשת הבננה

בראד פיט לא לבד. גם מייגן פוקס היפהפייה הייתה בעברה בננה. או לפחות התחפשה לכזאת בעבודתה כמקדמת מכירות לדוכן שייקים. הזמר במסיכה בתדהמה.

קניה ווסט, מוכר ב-GAP

ובכן, הפער בין התפקיד הראשון של קניה ווסט לחיים שלו היום הוא עצום. וכן, אם תתרגמו את המשפט לאנגלית תגלו שעשינו כאן שימוש במשחק מילים מחייב. כשווסט ג'וניור היה בן 15 הוא עבד כמוכר ברשת הבגדים GAP. ב-2015 השתמש בעצמו במטאפורה כשאמר: "זה מצחיק שזו הייתה עבודתי הראשונה וב-15 שנים האחרונות, נראה שכל מה שאני עושה בעבודתי הוא לגשר פערים". הבנתם? גאפ-פער. 

רייצ'ל מקאדאמס, מקדונלדס

והנה סוף סוף אמריקאית שמצדיקה את שמה. הרבה לפני שכיכבה ב"היומן" ו"ילדות רעות", מקאדאמס עבדה במקדונלדס – שזה כמעט מתבקש כשחושבים על השילוב עם שם משפחתה. עם זאת, היא משתפת שהייתה רחוקה מלהיות עובדת מצטיינת: "יום אחד שברתי את מכונת התפוזים", סיפרה בראיון על כשנשאלה על התקופה ההיא. אגב, עוד כמה שעבדו ברשתות מזון מהיר מפורסמות: אווה לונגוריה עבדה ב- wendy's, וג'ניפר הדסון עבדה בבורגר קינג. קומבינציה משפחתית מישהו?

אנג'לינה ג'ולי, (סוג של) קברנית

בעוד שהגרוש הנצחי שלה התחפש לתרנגולת, ג'ולי כיוונה תמיד רחוק וקודר יותר. זו הגישה בקשה לנהל טקסי קבורה, מכיוון שהיא עצמה הייתה כל כך עצובה ומתוסכלת מהאופן שבו סבא שלה נקבר.

כריס המסוורת', מנקה משאבות הנקה

אנחנו רק נאמר את זה ונלך; השחקן המסוקס חשף בתוכניתו של ג'ימי פאלון, שבעברו נהג לעבוד בבית מרקחת שנהג להשכיר משאבות הנקה. אחת המטלות הייתה לנקות ולתקן את המשאבות שהוחזרו להשכרה. זהו. לא צריך לעשות מזה ענין גדול.

ג'ון האם, מעצב תפאורה לסרטי פורנו

רגע, מה? ובכן כשהיה בן 25, השחקן עבד בהפקות של סרטי פורנו רכים (מה שזה לא יהיה), והיה אחראי על עיצוב התפאורה. "זה שבר לי את הנפש", אמר.

ג'וני דפ, טלמרקטינג

ג'וני דפ של 2020 הוא גבר ששבר לנו את הלב, בעוד שב-1995 הוא היה שובר לבבות. מאליל נוער למזדקן מתוסבך בלוק של אלכוהול. אבל לא באנו לדבר על זה. מאמינים שהבחור הזה עבד בשיווק טלפוני? ובכן, כנראה גם הוא לא. לדבריו הוא שנא את העבודה ולמעשה ביצע רק מכירה אחת, שגם בעקבותיה – שכנע את הלקוח לוותר עליה. לפחות שמר על אמינות.

ברק אובמה, מוכר גלידות

הכירו את ברי אובמה, מוכר גלידה ברשת Baskin robbins. כך לפחות כינה את עצמו הנשיא לשעבר בצעירותו. "העבודה לא הייתה זוהרת במיוחד, אבל לימדה אותי אחריות מהי", אמר כשהכריז בזמנו על פרויקט חדש שביקש לעזור לצעירים למצוא עבודה.