היום אנחנו רואים אותם מתפלשים בבוץ, אוכלים תולעים ועולים על הגריל בדוברת הנהר, אבל בעוד פחות משבוע הכל יסתיים, וכל אחד מהם יצטרך להיפרד מאור הזרקורים ולחזור לקריירה הרגילה שלו. טוב, חלק מהם עוד הולכים לנצל את 15 דקות התהילה שלהם עד שיימאס לנו.


מי שעקב אחרי העונה כבר ודאי יודע מה המקצוע של כל אחד מהפיינליסטים, אך האם אתם יכולים לנחש מה הייתה העבודה הראשונה שלהם ובמה חלמו לעסוק כשהיו ילדים תמימים? הו! בשביל זה אנחנו פה.

אנקונדה: חלמו על בית המלוכה

מיטל דה רזון – היום היא זמרת שחולמת לזכות בגראמי

עוד לפני שחשבה על טקס פרסי ה-MTV, מיטל דה רזון בכלל פינטזה על משפחת המלוכה: "כשהייתי ילדה חלמתי להיות נסיכה". טוב זאת אולי לא קריירה מקובלת כל כך בישראל, אבל מהר מאוד היא הבינה לאן היא מכוונת באמת: "בערך בכיתה ז' הבנתי שאני רוצה להיות זמרת". ואכן בעבודה הראשונה שלה היא הלכה להגשים את החלום: "עבדתי במסעדה של מלצרים מזמרים בעיר שלי – ראשון לציון. הייתי מלצרית גרועה ומעופפת, עניין אותי רק לדעת מתי אני עולה לשיר".

כל מה שרציתם על מיטל דה רזון (צילום: מתוך אנשים, שידורי קשת)
חלמה להיות נסיכה | צילום: מתוך אנשים, שידורי קשת

אביאל כהן – היום הוא מסגר במושב מצליח

אביאל נכנס לשוק העבודה כבר שהיה ילד צעיר במושב: "כשהייתי בן 9 כבר התחלתי לעבוד ברפת". בילדותו היה בטוח שכשיגדל ימשיך לעבוד עם חיות וחלם להיות בעל חוות סוסים. מי יודע, אולי הוא עוד יזכה להגשים את החלום ולשלב רכיבה על סוסים במסגריה.

הבלוג של אביאל כהן (צילום: אביאל כהן, שידורי קשת)
עובד ברפת מגיל צעיר | צילום: אביאל כהן, שידורי קשת

רותם סמדג'ה – היום יזם נדל"ן ואיש עסקים

גם לרותם היו תכניות להצטרף למשפחת אצולה – הוא סיפר לנו שכשהיה ילד תמיד חלם להיות או מלך או רופא. כשבגר מעט והתחיל להרוויח את כספו בפעם הראשונה, פנה לתחום שהוא מבין בו היטב: "בעבודה הראשונה שלי העברתי שיעורים פרטיים".

תעודת הזהות של רותם (צילום: מתוך המשימה: אמזונס, שידורי קשת)
היום הוא יזם נדל"ן ואיש עסקים | צילום: מתוך המשימה: אמזונס, שידורי קשת

הגר קרויטורו – היום עובדת במעבדה כמהנדסת מזון

הגר הפתיעה אותנו במיוחד כשסיפרה שבילדותה חלמה על קריירה כמנחה בערוץ הילדים – עם תלתלים כאלו אין לנו ספק שהיא הייתה יכולה להיות כוכבת. אגב, גם כשיצאה לעבוד בפעם הראשונה היא עדיין לא הייתה לבושה בחלוק לבן, אלא דווקא עבדה כמוכרת בחנות בגדים.

תעודת הזהות של הגר (צילום: מתוך המשימה: אמזונס, שידורי קשת)
מנחשים מה הייתה העבודה הראשונה שלה? | צילום: מתוך המשימה: אמזונס, שידורי קשת

יגואר: חלמו לכבוש את עולם הבמה

לי לוי – היום היא רקדנית ודוגמנית

מסתבר שלהגר וללי יש ציון דרך משותף – גם העבודה הראשונה של לי הייתה בתור מוכרת בחנות בגדים, בדנמרק כמובן – ארץ הולדתה. בצעירותה חלמה לכבוש את הבמות ולהיות שחקנית ודוגמנית ונראה שהיא לגמרי הולכת בעקבות החלומות שלה.

הכירו את לי לוי (צילום: מתוך המשימה: אמזונס, שידורי קשת)
הצליחה להגשים את חלום הילדות | צילום: מתוך המשימה: אמזונס, שידורי קשת

יהודה יצחקוב – היום הוא סטודנט להנדסת חשמל

כשיהודה היה ילד הוא חלם להיות טייס בחייל האוויר, תכנית תיעודית בשם "יהודה יוצא למלחמה" גם ליוותה את המסע שלו בדרך להגשמת החלום להתקבל לקורס טייס – מה שלצערו לא התגשם בסופו של דבר. אבל יהודה כמו יהודה, לא נתן לשום משבר קטן בדרך לדכא אותו.

היום הפנטזיה שלו לעתיד דווקא די מפתיעה: "חולם להיות די-ג'י על במה גבוהה ולהרקיד אלפי אנשים לצלילי מוזיקה שיצרתי, וכל זה אחרי שעשיתי את האקזיט הראשון שלי". אגב, העבודה הראשונה שלו הייתה דווקא במלצרות. אין ספק, איש ברוך כשרונות.

הבלוג של יהודה יצחקוב (צילום: יהודה יצחקוב, שידורי קשת)
חולם להיות דיג'י מצליח | צילום: יהודה יצחקוב, שידורי קשת

בתיה שיף – דוגמנית חרדית

העבודה הראשונה של בתיה אולי לא הפכה אותה למיליונרית, אבל ללא ספק העבירה לה את הזמן בחיוך: "עבדתי בחברה לסקרים, בערך כמו כולם, וזאת הייתה העבודה הכי מצחיקה בעולם. אם הייתי מקבלת שקל על כל הצעת נישואים טלפונית שקיבלתי בזמנו, המצב שלי היה מצוין".

אם תהיתם, כשהייתה צעירה חלמה להיות מאפרת, מה שלא רחוק מהקריירה שבחרה לעצמה כדוגמנית מובילה בעולם החרדי ובכלל.

אין תמונה
מהעבודה הראשונה הייתה חוזרת כל יום עם חיוך

ריי מאור – הייטקיסט, ומעביר סדנאות לתהליכי התפתחות תודעתיים

ריי טרח להזכיר לנו לא פעם שיש לו איי קיו של 152, וכנראה באמת צריך להיות גאון כדי להצליח לשלב בין העבודה המאוד תובענית כהייטקיסט וניהול אורח חיים פראני. אבל שילובים כאלו יחודיים הם לא חדשים לו, כבר כשהיה צעיר הספיק להתנסות במגוון סוגי עבודות: "עד גיל 20 עבדתי ביותר מעשר עבודות שונות: מכירת פרחים, בייביסיטר, מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה, איש מכירות, אסיסטנט לפרופסור, מזכיר ועוד". אגב, כשהיה צעיר חלם לעבוד כ"מחשביסט", נראה לנו שהוא הצליח להגשים את החזון. לא?

"פראני זה לא בן אדם שלא אוכל"  (צילום: ריי מאור, שידורי קשת)
עד גיל 20 עבד ביותר מעשר עבודות שונות | צילום: ריי מאור, שידורי קשת

 "המשימה: אמזונס": שבוע הגמר - רביעי, חמישי ושבת ב- 21:00 בערוץ 2

>>לקטעים בלעדיים עקבו אחר עמוד הפייסבוק שלנו