כולנו די תמימי דעים שמעמדה של האישה התקדם מאוד במאה שנים האחרונות, ועדיין אין ספק שבעולם שבו אנו חיים להיות גבר (ועוד לבן) זה בסך הכל הרבה הרבה יותר נוח. נוסיף על כך שאת כל ההישגים ההיסטוריים השיגו הפמיניסטיות כשהן נאלצות להילחם בהסללה המגדרית, בעודן מתמודדת עם נתונים פיזיולוגים אובייקטיביים, שגברים פשוט לא מכירים – כאבי מחזור, הריון, לידה וגם התמודדות עם חזה בכל מידה שלא יהיה – כן, הדבר הזה שגברים חולמים עליו ומאמינים שכמה שיותר גדול יותר טוב, לו הם רק היו מבינים מה זה אומר להתמודד איתו. ובכן, בוס אחד החליט שהגיע הזמן שהוא והעובדים הגברים במפעל יבינו על מה כל המהומה.

בסרטון שעלה בעמוד הפסייבוק של חברת "פרימה דונה", המתמחה בחזיות למידות גדולות (עד מידה J), מתועד המנכ"ל כשהוא מגולל בפני המצלמה כיצד לדעתו הדרך היחידה שבה העובדים הגברים במפעל יבינו את חשיבות המוצר שהם מייצרים – היא להמחיש להם באופן פיזי.

העובדים הגברים התבקשו לשאת על צווארם שרשרת משקולות המדמה מידת חזה בגודל E, כאשר משקלה של כל משקלת נע בין קילו לקילו וחצי האחת (וכאמור לכל אישה יש שני שדיים, ולכן הם נשאו עליהם שתי משקולות).

המנכ"ל הכריח את העובדים הגברים ללבוש משקולות (צילום: mako)
אז ככה זה מרגיש להסתובב עם חזה גדול? | צילום: mako
המנכ"ל הכריח את העובדים הגברים ללבוש משקולות (צילום: mako)
בפעם הבאה כשהבוס מבקש מתנדבים, כדאי שתחשוב שוב | צילום: mako

המנכ"ל הכריח את העובדים הגברים ללבוש משקולות (צילום: mako)
עובדים שפופי צוואר. הם הבינו את מוסר ההשכל? | צילום: mako

כמו שאתם בטח מתארים לעצמכם, יום העבודה הזה לא היה קל – רוב הגברים סיומו אותו עם כאבי גב וצוואר והתחילו קצת יותר להעריך את המין הנשי, או לפחות את המוצר שהם מייצרים, שנועד לתמוך בנשים שניחנו בחזה גדול.

ככה זה נראה, היום שבו לגברים צמחו שדיים:

עם יד על הלב (ולא על המשקולת), תרשו לנו לפקפק בסרטון הזה - אנחנו די בספק אם העובדים בחברה באמת הסתובבו עם המשקולות הללו או שהכל חלק מתסריט מושקע במיוחד לפרסומת שנועדה כדי לשווק את החברה. בכל מקרה, לא היינו מתנגדים לראות כמה מהקולגות אצלנו במשרד מנסים כזה דבר על בשרם.