מרכזי הפיתוח של מיקרוסופט, גוגל ואפל בישראל נחשבים לנחשקים מאוד בקרב עובדי תעשיית ההיי-טק. החברות מציעות הצעות מפתות עבור העובדים שלהן, כאשר בבנייני המשרדים אפשר למצוא בדרך כלל חדר אוכל ברמת מסעדה ועוד פינוקים שונים.

חג הפסח הוא מועד מקובל בו העובדים בישראל ולא רק עובדי ההיי-טק מקבלים מתנה מהארגון בו הם עובדים. אחת המתנות הסטנדרטיות בארגונים היא תלושי קנייה, מעניין לראות מה חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם מציעות לעובדים שלהם לחג החירות.

עובדי מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל יהיו כנראה המאושרים ביותר מהמתנה לחג מבין החברות שבדקנו. העובדים יכולים לבחור מבין רמקול נייד או אוזניות אלחוטיות של חברת JBL, אוזניות ספורט של חברת Beats (ששייכת לאפל), מכונת פופקורן, סט מצעים של ורדינון, מערכת סירים של Arcosteel, מכונת גלידה או מוצרי חשמל מבית מורפי ריצ'רדס או Russel Hobbs. עוד אפשרות היא מכונת קפה של נספרסו. המתנות שוות עד 1,000 שקל.

בחברת גוגל לא נותנים לעובדים שלהם מתנה לחג הפסח. במקום זה, הם מעדיפים לצ'פר את העובדים בכל העולם במתנה בחודש ינואר - מעט אחרי חג המולד. השנה רוב משרדי גוגל בעולם קיבלו שעון חכם של חברת LG מדגם G Watch או מתנה בשווי דומה.

עובדי אפל לא יקבלו מתנה לחג הפסח, בדומה לשנים קודמות. כמו כן, העובדים בישראל גם לא מקבלים מתנה בחודש ינואר. באפל מציעים במשך השנה לקבל מתנות ממותגות של אפל, כמו חולצות ובקבוקי שתייה. עובדי אפל בעולם קיבלו בשנים עברו תיק גב של חברת incase, שמיכות וחולצות.