המקרה המזעזע התרחש לפני כמה ימים בכפר אל דוואר, במחוז בהיירה שבצפון מצרים.  ג', צעירה מצרית בשנות העשרים לחייה, עבדה כעוזרת במרפאה של רופא עיניים באחת הערים במחוז. במקביל היא גם עסקה בעזרה לנזקקים וארגנה בכפר אירועי צדקה עבורם.

"הבת שלי הייתה אישה טובה שעסקה בצדקה למען החלשים", סיפר האב בראיון לאתר אלערביה, "תמיד חלקה עם אחרים את מה שהיה לה".

ג', שלמדה במקביל גם באוניברסיטה והתכוננה למבחנים, ביקשה מאחת החברות הקרובות אליה ביותר להחליף אותה בעבודתה לכמה שבועות, עד לסיום תקופת המבחנים.

לפני כמה ימים, ג' סיימה את המבחנים והודיעה לחברתה שהיא מתכוונת לחזור לעבודתה כעוזרת לרופא עיניים. היא כבר החלה לחזור לעבוד במרפאה, אבל לא לזמן רב.

"שמעתי צעקות של צעירה"

החברה, שלא התלהבה בלשון המעטה מכך שג' לקחה בחזרה את מקום עבודתה, רקמה תכנית זדונית לרצוח אותה כדי לא לאבד את העבודה הנחשקת במרפאה.

על פי החשד, החברה יחד עם קרוב משפחתה, ארבו ל-ג' בעת שזו שיצאה מהמרפאה, התנפלו עליה באכזריות, חבטו בה וחנקו אותה למוות.

מחקירת המשטרה עולה כי החשודה ברצח היא כאמור חברתה הטובה של ג', שמגיעה מבית אמיד ועשיר ביותר. עוד עלה כי החברה וקרוב משפחתה דקרו את ג' כמה פעמים, גנבו את חפציה ואת כספי המשכורת שקיבלה מהמרפאה, את הטלפון הסלולרי שלה ונמלטו מהמקום.

"שמעתי צעקות של צעירה", שחזר עד ראייה שעבר במקום, "לאחר מכן היה שקט, וזהו. ראיתי אותה נופלת והם ברחו מהמקום".

חוקרי המשטרה עצרו את שני החשודים ברצח. "אנחנו חושדים שהרצח התרחש בגלל שחברתה של ג' רצתה לתפוס את מקום עבודתה וצרם לה שהיא חזרה לעבוד במרפאה", ציינו גורמים במשטרה.

אם השניים יורשעו, הם עלולים להישלח למאסר עולם בעבודות פרך ואף לקבל גזר די מוות ולהיות מוצאים להורג.