אפליקציית JOB HOP  היא הדבר החדש בשוק חיפושי המשרות. השוק אליו פונה האפליקציה הינו שוק ה- NO-CV כלומר, שוק העבודות שלא דורש ממך ניסיון קודם או ידע מקצועי מיוחד. ניתן למצוא בה משרות מתחום המסעדנות, קמעונאות, קייטרינג, תקשורת, שירותי אירוח, אוכל ואבטחה. מדובר בשוק שפועל עד כה בטכנולוגיות ובאמצעים מיושנים, ונושא כוח האדם היווה מגבלה מרכזית מאוד, על היכולת של העסקים הללו לגדול.

האפליקציה, שפותחה על ידי יוצאי יחידת 8200 פונה לצעירים בטווח הגילאים 20-35, וביניהם סטודנטים, חיילים ותיכוניסטים אשר מחפשים משרות זמניות במשמרות. האפליקציה פותחה מאלגוריתם חכם שלומד את המשתמש תוך שימוש בטכנולוגיות המורכבות ביותר, ויודע להתאים לו רק משרות שהן רלוונטיות עבורו. האלגוריתם מביא מועמדים איכותיים לבעלי העסקים מצד אחד, ומשרות רלוונטיות ומתאימות למחפשי העבודה מצד שני.

אז מה מיוחד?

בשימוש פשוט תוכלו לראות את כל המשרות הזמינות לכם ביחס למקום בו אתם נמצאים והכל בלחיצת כפתור בטלפון הנייד. כיום, צעירים שמחפשים עבודה לא נמצאים במחשב או בלוחות הדרושים, שמהווים את מקור הגיוס העיקרי כיום, אלא בסמארטפונים שלהם, באפליקציות, בפייסבוק ובאינסטגרם. שם בדיוק גם האפליקציה הזו נמצאת.

החיבור עם הרשתות החברתיות ועם המאגרים העצומים של קבוצת פישמן (הכוללת חברות ותיקות וחזקות), אליה חברו מפתחי האפליקציה, והיכולת להביא מהם את המועמדים הרלוונטיים ביותר תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, מביאים למהפכה בשוק זה.

 

קצת נתונים על שוק העבודה

בישראל ישנם 517,000 עסקים פעילים, מתוכם 25% עוסקים בתחומים הרלוונטיים לקהל היעד של האפליקציה. כמחצית מהעסקים בתחום לא מעסיקים שכירים, לפיכך, כ-70 אלף בתי עסק פעילים בשוק הרלוונטי.

ע"פ הלמ"ס, בחודש ממוצע ישנן כ-28 אלף משרות פנויות בענפים הרלוונטיים. בהנחה מחמירה ששיעור התחלופה הינו 50%, כלומר 50% מהמשרות מאוישות כל חודש, מדובר על כ-14 אלף מחפשי העבודה בחודש, ובסה"כ כ-170 אלף משרות מאוישות בשנה.

האפליקציה מפגישה בין שלל המשרות הללו לבין אותם מחפשי עבודות כך ששני הצדדים נהנים מהשוק הגדול והתחלופה הבלתי פוסקת.

מתי ניתן להתחיל להשתמש?

כבר עכשיו. האפליקציה פעילה וזמינה להורדה ללא תשלום. שיהיה בהצלחה בעבודה החדשה.