רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, העובדת כפסיכולוגית מומחית לילדים בשירות העירוני בירושלים, צימצמה בתחילת שנת הלימודים הנוכחית את היקף העסקתה - משני בתי ספר לבית ספר אחד.

לפי מקורבים לנתניהו, הדבר נובע מעומס בשל פעילותה הציבורית, ובשנת הלימודים הבאה היא צפויה לחזור לעבוד בשני בתי ספר. מדובר במשרה חלקית, ולפי הערכות שכרה הוא כ–1,000 שקל בחודש, כך שמדובר במשרה חלקית ביותר.

מעיריית ירושלים נמסר כי "כבר בשנה שעברה הגישה גברת נתניהו בקשה לשינוי היקף המשרה בשל עומס משימות. בקשתה אושרה לפני פתיחת שנת הלימודים, בהיקף שנקבע, והיא עובדת בבית ספר אחד במקום שניים. אנו לא מוסרים פרטים אודות תנאי העסקה של עובדי העירייה".

מקורות בעירייה אמרו כי פסיכולוגים עירוניים מגיעים לבית הספר לפי דרישה, ואין להם שעות עבודה קבועות. לדבריהם, בית הספר שבו עובדת נתניהו שייך לרשת נעם - רשת חינוך ממלכתי דתי. באתר משרד ראש הממשלה, שבו מפורטים קורות חייה של שרה נתניהו, נכתב בין השאר כי "במסגרת עבודתה עוסקת נתניהו באבחונים וטיפולים פסיכולוגיים של ילדים ובעבודות נוספות ומעניקה סיוע לילדים ולמשפחות במצוקה על בסיס כמעט יום-יומי".

בתגובות שהם מוסרים לכלי התקשורת מרבים בני הזוג נתניהו לציין את עיסוקה של רעיית ראש הממשלה. כך למשל, בתגובה לתחקיר של אילנה דיין על רה"מ, נכתב בין היתר כי "הערב בחרה דיין להשמיץ שוב גם את שרה נתניהו, שבאופן חסר-תקדים ממשיכה גם כרעיית ראש ממשלה בעבודתה הרגילה כפסיכולוגית ילדים בשירות הציבורי".

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

לא עמדה בתנאי הנציבות לניהול - אך מונתה למנכ"לית מועצה מקומית עקרון

"פערי השכר בין גברים לנשים בעולם ייסגרו רק עוד 170 שנה"