חנות באי קטן בקנדה מוצפת באלפי פניות ובקשות לאחר שבעליה הציעו שטח של 8 דונם ומשרה לכל מי שיהיה מוכן לעבור לאי, כך דיווח העיתון הבריטי "אינדיפנדנט".


החנות The Farmer’s Daughter Country Market בכפר וייקוקומה שבאי קייפ ברטון בנובה סקוטיה, פירסמה בפייסבוק מודעת דרושים שבה נכתב כי היא אמנם אינה מציעה הרבה כסף, אך יש לה הרבה שטח לתת.

במודעה, שעליה ענו עד כה יותר מ-3,500 אנשים, נכתב כי אוכלוסיית האי הולכת ומצטמצמת. החנות גייסה כבר את כל המועמדים המקומיים המתאימים, ולכן היא זקוקה למועמדים נוספים. למועמד המתאים מציעה החנות קרקע במתנה אם יישארו לעבוד בחנות יותר מחמש שנים.

"אנחנו עסק מבוסס בלב קייפ ברטון, עשיר במשרות, קרקע ופוטנציאל, אבל בלי אנשים", נכתב במודעה. "האם אתם רוצים לחיות חיים פשוטים יותר, קרוב לטבע, באזור שעדיין מאמין בארוחות קהילתיות וג'ם סשן שבועי?", נכתב במודעה. "אנחנו לא יכולים לתת לכם הרבה כסף, אבל אנחנו יכולים לתת לכם חיים מגניבים. אנחנו מחפשים אנשים עם מודעות סביבתית, שרוצים להיות חלק מקהילה ושיראו את העסק לא רק כעבודה שלכם עבורנו, אלא כולנו עובדים ביחד על מנת ליצור משהו שאנחנו גאים בו".


כתבה זו התפרסמה במקור באתר TheMarker

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

מוניות השירות בדרך להיעלם - והנהגים דורשים פיצוי ענק על המתנה שקיבלו בחינם

האם סבא שלכם היה מקבל טיפול רפואי כמו שמעון פרס?