בספטמבר 2017 החלה ורוניקה הילדה ת'ריו לעבוד במשרה ציבורית בכירה במדינת ויקטוריה, שבאוסטרליה. אך מהר מאוד התברר שהיא לא בדיוק מי שהיא מספרת שהיא, זאת בעקבות התדרדרות במצבה הנפשי.

ת'ריו, שפוטרה מעבודתה לאחר חודש בלבד, מואשמת במספר לא מבוטל של עבירות, ביניהן זיוף קורות חיים ומסמכים שונים, התחזות ואף פגיעה במוסד ציבורי. זאת מכיוון שהתברר כי הציגה קורות חיים מזוייפים, המלצות מזויופות ממעסיקים לשעבר - אותן כתבה בעצמה ובהן הציגה עצמה בין היתר כ-'מבריקה'. ת'ריו כתבה בעצמה אישורים רפואיים מזוייפים, לפיהם היא כשירה לעבוד. כל זאת כדי להתקבל למשרה ממשלתית יוקרתית, במשכורת חודשית של כ- 185,000 דולר.

ת'ריו לא הסתפקה בזיוף קורות חייה, ומסמכי ההמלצה השונים, והגדילה לעשות כשהשתמשה בתמונה של הדוגמנית קייט אפטון, כתמונות פרופיל בעמוד הלינקדאין שלה.

קייט אפטון (צילום: רויטרס)
השתמשה בלינקדאין בתמונה של הדוגמנית קייט אפטון | צילום: רויטרס

בחודש בו עבדה ת'ריו במשרה הנחשבת, היא הספיקה גם לשכור את שירותיו של אחיה - שכמובן לא היה מוכשר או מתאים לתפקיד, והעניקה לו משכורת של כ- 23,000 דולר על שלושת השבועות בהם עבד.

מיד לאחר שהתגלה דבר המרמה, ת'ריו פוטרה והועמדה לדין. במהלך משפטה ת'ריו הודתה באשמה, ואף נטען כי היא לוקה בנפשה וסובלת מהפרעת אישיות דו קוטבית. אך למרות זאת, ציין השופט כי מעשיה היו מתוחכמים והצריכו תכנון; ובשבוע שעבר, עם קביעת גזר דינה, נגזרו עליה 25 חודשי מאסר.