לפני כשנתיים, ג' (השם המלא שמור במערכת), תושב השרון כבן 29, נשוי ואב לילדים, הגיע כמו כל בוקר לעבודתו בענף הייצור באחד המפעלים הגדולים בצפון הארץ.

ג', שעבד בתחום באותה העת מזה כשש שנים, גילה שלא קיבל את המשכורת שלו כפי שציפה וניגש למנהל המפעל לברר את הסוגיה. בין השניים התפתח ויכוח מילולי שהגיע לטונים צורמים והסלים לידי כך ש-ג' הסתער לעבר הבוס שלו באלימות. "הוא התנפל עליי, נתן לי אגרופים ובעיטות בפנים. לאחר מכן ניסיתי להרחיק אותו, נפלתי על הרצפה והוא בעט בי בפנים", שחזר מנהל המפעל.

עובדים שהיו במקום ניסו לחלץ את המנהל מידי העובד ובמקביל הזעיקו למקום את המשטרה. הבוס פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, הוא אושפז ועבר שורה של ניתוחים. הוא סבל משברים ופגיעות בארובת העין ועבר ניתוח לייזר בעין בגלל שסבל מסנוור באחד האישונים - עקב בעיטה שקיבל מ-ג'.

במקביל חוקרי המשטרה עצרו את ג'. "הוא לא שילם לי את המשכורת. היה בינינו ויכוח. איבדתי את העשתונות והרבצתי לו. הייתי עצבני מאוד. אני מצטער על שקרה. זה לא היה צריך לקרות", טען ג'.

התובע המשטרתי טען שמדובר באירוע אלימות חמור ביותר

שלוחת התביעות בנתניה שבחטיבת התביעות במשטרת ישראל, הגישה כתב אישום נגד ג' לבית משפט השלום בנתניה. ג' הואשם בעבירות של גרימת חבלה חמורה.

במהלך המשפט ג' חתם באמצעות פרקליטו על הסדר טיעון עם התביעה לפיה הוא הודה במעשיו. שירות המבחן המליץ לבית המשפט לגזור על ג' עונש קל ביותר של 250 שעות שירות לתועלת הציבור.

התובע המשטרתי טען שמדובר באירוע אלימות חמור ביותר ושיש לגזור על ג' עונש מאסר מרתיע שינוע בין 15 ועד 30 חודשי מאסר בפועל.

השופט גיא אבנון החליט לאחר התלבטות רבה, לגזור על ג' עונש מאסר של תשעה חודשי מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצוי של 24 אלף שקל. השופט התחשב בנסיבות חייו של ג' ובעובדה שלקח אחריות על מעשיו ובתסקיר שירות המבחן.