חברת היי-טק בסין מחייבת את עובדיה ללכת 10,000 צעדים מדי יום כדי לשמור על כושר גופני ועל בריאותם, ומאיימת להעניש עובדים שלא יעמדו במכסה, דיווח העיתון הסיני "צ'ונגצ'ינג איוונינג ניוז".

חברת הטכנולוגיה, ששמה לא נמסר, חייבה את עובדיה להוריד אפליקציה שעוקבת אחרי מספר הצעדים שהם מבצעים מדי יום. עובדים שלא יצליחו לעמוד ביעד היומי יחויבו לעשות 50 עד 100 שכיבות סמיכה, אם כי עד כה לא נענש אף עובד של החברה.   

"רבים מהעובדים שלנו יושבים במשרד כל היום ולפעמים עובדים שעות נוספות, חלקם, אפילו הצעירים, כבר סובלים מבעיות רפואיות כמו בעיות בצוואר ובכתפיים", אמרה מנהלת בחברה שזהותה לא נחשפה לעיתון. "אנחנו מחייבים את העובדים ללכת 10,000 צעדים כדי שיהיו להם חיים בריאים יותר", הוסיפה.

לדבריה, חובת הצעידה תבוטל "כאשר העובדים יעשו ספורט מיוזמתם", ועובדים שכבר עוסקים בפעילות ספורטיבית פטורים מכך.  

סטארט אפ בסין

עם זאת, כדי ללכת 10,000 צעדים נדרש אדם בממוצע לצעוד במשך שעתיים למרחק של כשמונה קילומטרים, ולכן כצפוי נשמעו תחילה תלונות מצד עובדי החברה.

עובדי טרי בחברה סיפר לעיתון כי תחילה היה מזועזע מהדרישה. "למה שיבקשו ממני ללכת כל עוד אני מבצע את המשימות שלי בעבודה?", אמר.

לדבריו, הפסיק לנסוע ברכבת לעבודה, ובמקום זאת הולך בבוקר למשרד כדי להגדיל את מספר הצעדים היומי. "בהתחלה הרגשתי ממש מותש, אבל אז הבנתי שזה בגלל שהגוף שלי ממש היה זקוק לפעילות כזו", הוסיף. "עמיתי לעבודה מבלים כעת את שעות הפסקת הצהריים שלהם ביציאה משותפת להליכות במקום במשחקי מחשב".

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

רוצים להיות עשירים מספיק כדי לעשות מה שאתם רוצים?

המיליארדר שלא יהסס להוציא את כל הונו נגד טראמפ