דוג ווקר למשפתחת נתניהו (צילום:  adomeitfilm, instagram)
צילום: adomeitfilm, instagram

הכלבה קאיה ממשיכה לעורר בעיות בבית משפחת נתניהו: לאחר תקריות חוזרות ונשנות של נשיכות והסגרים, כעת היא גם דורשת טיפול צמוד שהמשפחה הראשונה של ישראל לא בהכרח יכולה להעניק לה כל הזמן. אבנר נתניהו העלה אתמול לעמוד האינסטגרם שלו תמונה של קאיה הכלבה המכורבלת, יחד עם הצעת עבודה קלילה וזמנית.

"קאיה מחפשת דוגווקר לשבוע הקרוב!", כתב, "מי שמעוניין שישלח הודעה. היא מתוקה לאללה וכבר לא נושכת". יש להניח שהחיפוש אחר מטפלת לכלבה נובע מהביקור הצפוי של הזוג נתניהו באוסטרליה וסינגפור, ושני היורשים ככל הנראה יתלוו אליהם.

למה טרח נתניהו לציין שהיא כבר לא נושכת? כאמור, מדובר בהיסטוריה נשכנית וכואבת של התפרצויות. לפני יותר משנה הושמה כלבת האלסקה מלמוט בת ה-12 בהסגר לאחר שנשכה את ח"כ שרן השכל ממפלגת הליכוד וגם את בעלה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי. בחוות הדעת דאז הצהירה הווטרינרית שטיפלה בקאיה כי היא חוסנה פעמים רבות נגד מחלת הכלבת. עוד היא פירטה את הבעיות הרפואיות שמהן סובלת קאיה, ואת השלכותיהן על מצבה הפיזי והרגשי. "קאיה סובלת מכאבים חזקים בחלקה האחורי, וכן מעודף משקל", כתבה אז, "כמו כן, ככל הנראה בשל מעבר בין משפחות רבות, היא חרדתית למדי".

 

אין תמונה
הפנים אומרות הכל - אישה מבוהלת רגע לפני שרומסים אותה. יום שישי השחור בוול מארט

הרופאה אף הסבירה אזי כי בכל ביקוריה בבית המשפחה, לא צפתה בתסמינים שיכולים להעיד על מחלה כלשהי ממנה סובלת הכלבה, וכי היא חיה בסביבה מבוקרת מאוד, ללא בעלי חיים משוטטים ועם מלווה בכל יציאה החוצה. את המכתב סיימה בהסבר על כך ששהייה בהסגר תקשה מאד על קאיה ותגרום להרעה במצבה הרגשי. כך שמעניין לדעת מה בדיוק קרה מאז ועד היום שגרם לה לא לנשוך יותר. בכל מקרה, על אחריותכם בלבד.

קאיה עם רה"מ ואובריאן
צילום: