"התכנית היום היא אולי הטובה ביותר מבין ששת הפרקים" מכריז רונאל פישר, מנחה איך להצליח בשישה שיעורים, ומודה שבתכנית הערב ישתתפו אנשים שהוא נקשר אליהם רגשית. "אלו סיפורים מרתקים במיוחד, על אנשים מלאי חן" הוא אומר וחושף שהתכנית הערב תביא את סיפורם של מני ברזילי, שגדל בקטמונים במצוקה אמיתית אך הצליח בגדול, "הוא משך את עצמו מהביצה הנוראה הזאת. הוא הלך ללימודים והצליח כנגד כל הסיכויים", ואת סיפורו של ג'ודאיסט נטול כישרון פיזי או קואורדינציה, ש"בוחר לעלות על המזרן ומפיל את כולם. זה לא יאומן".

הסדרה, כך מסביר רונאל, מעוררת את השאלה מה קובע אם הבן אדם יצליח, הגנים או הרצון שלנו, הסביבה והחברה? "אני יודע לומר היום כתוצאה ממחקרים שהסביבה של האדם חשובה יותר מהגנים. אם אדם נולד דפוק גנטית הוא יכול להצליח ובגדול", הוא מבטיח.

 ומה עם המזל?

בהמשך מתייחס רונאל לתפקידו של המזל בחיינו: "בתור עורך דין שמנצח ומפסיד לפעמים גם כשלא צריך, אני יכול להגיד שלמזל יש תפקיד בחיים, אבל אין לנו שליטה עליו- אז למה לדון בו?  בואו נדון ביכולת, במאמץ, בכל מה שנשלט".

התכנית הערב תנסה לבדוק האם כל אחד יכול להצליח. רונאל עצמו טוען שככל הנראה, במידה מסויימת, כן: "יכול להיות שאין אדם שההצלחה מנועה ממנו".

לא מוכשרים אבל רוצים להצליח? איך להצליח בשישה שיעורים. הערב ב-22:00