מה נשים רוצות: פרק החתונה

אין תמונה
גם קן כבר בטוח בוגד בבארבי עם איזו בובת בראץ

באמא'שלי, נמאס לי מחתונות. תניחו לי. אל תזמינו אותי, סבבה? תמצאו פראיירית אחרת שתדדה על סטילטו 19 ס"מ בחולות הסמוכים לגן-האירועים-נטול-היתר-הבניה שבחרתם עם צ'ק-של-400-כי-לא-נעים-לכתוב-350-ולהיות-מהאלה-שיוצאים-ידי-חובה.

אני יודעת שאני אמורה להיות כולי נלהבת וזה, ולהגיד ש"אוי, אני מתה על חתונות, ותמיד בוכה בחופה, ונורא מתרגשת", אבל אני לא. לרוב אני מבלה את כל ההקדמה של הרב במחשבה האובססיבית "יואו, אם אחת כמוה התפשרה עליו, אז עם מי אני אגמור?!". זה לא נורא רומנטי, וזה גורם לי לחזור הביתה ולאכול שתי שקיות צ'יטוס-דיכאון אחרי שכבר התחרעתי על הבופה. חבל, עד שרזיתי כל כך יפה.

אני לא יודעת מאיפה הגיעה הקונספציה המוטעית שבנות אוהבות חתונות, ומתכננות את החתונה שלהן עם פרינס צ'ארמינג מגיל 4. אני אף פעם לא תכננתי את החתונה שלי. איפשהו בגיל 15, כשבריטני וג'סטין נפרדו, גם הבנתי שאין דבר כזה אהבת אמת, ושגם קן כבר בטוח בוגד בבארבי עם איזו בובת בראץ.

בכלל, אם תשאלו אותי, כל עניין החתונות הזה תמיד נראה לי כזה אובר בקטע מתאמץ. בואו נהיה כנים לרגע, מי בכלל רוצה לבלות במסיבה עם החברים מהעבודה של אמא שלו, ובאיזה סרט צ'יזי את חיה אם את צריכה את כל הקטע של הצעדה לחופה עם שמלת מחוך של גלית לוי לצלילי ונגאליס. די, זה פשוט בטעם רע. פשוט תעשי איתו ילד. זה כלא הרבה יותר אפקטיבי מנישואין.
האמת היא, שבחורות תל אביביות מתוחכמות ובעלות סטייל לא אמורות להתחתן. יש שם יותר מידי מלכודות שעלולות לסווג אותן כפרחה מראשון, וכולנו יודעים איך פרחות מראשון גומרות – כגרושות מראשון. לא שם אנחנו רוצות להיות.

אז למה באמת כל השופוני הזה? כדי להוציא לי את העיניים? כדי להראות לי שאת מתחתנת ואני לא? כדי להראות לי שיש לך כסף לשכור ברבורים לבני כנף שישוטו באגמים המהונדסים שצוות האולם בנה רק עבורך? כדי להראות שהוא מספיק שפוט שלך שהוא מוכן ללבוש אאוטפיט על טהרת הלבן ולצעוד איתך במעבר בשיא הפאתוס, כמו איזה גייז? כדי לסחוט ממני כמה מאות שקלים שאין לי? כדי לגרום לי להיות מרירה?

באמת שאין צורך. אני כבר מרירה.

אז שיהיה הרבה במזל.

 >>  נשים רוצות חתונה כי הן פוחדות להיות לבד? מה נשים רוצות: החתונה