חברת סליקת האשראי PayPal הודיעה היום כי תוסיף אחוז אחד לסכומים שייתרמו במסגרת היוזמה הפילנתרופית הבינלאומית "Giving Tuesday". זוהי הפעם הראשונה שיוזמה זו של פייפאל, אשר פועלת בשנים האחרונות בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם, כוללת עמותות בישראל.

איך זה עובד בעצם? במסגרת Giving Tuesday, שבא אחרי בלאק פריידי וסייבר מאנדיי, הימים בהם הגדלתם את המינוס בבנק לטובת רכישות אינטרנטיות שאתם כנראה לא ממש צריכים, יש יום נוסף שמוקדש לתרומת כספים דרך הרשת והוא ה-Giving Tuesday. יום זה הפך ליום בו אנשים ברחבי העולם תורמים למען עמותות ללא מטרות רווח ובכך משקיעים את הכסף שלהם לא רק בעצמם - אלא גם עבור החברה בה הם חיים.

פייפאל
פעם ראשונה למען עמותות ישראליות
חברת פייפאל מזמינה אתכם לתרום לארבעה ארגונים ישראלים: "לתת", "וראייטי ישראל", "גדולים מהחיים" ו"הצל ליבו של ילד" דרך האתר שלה, וכאמור על כל תרומה היא תוסיף אחוז אחד. לדוגמה, אם תרמתם סכום של 100 ש"ח לעמותה, פייפאל תוסיף 1 ש"ח. אם תרמתם 1,000 ש"ח פייפאל תוסיף 10 ש"ח וכן הלאה.

כאמור, מדובר ביוזמה שפועלת בישראל זו הפעם הראשונה, ולדברי החברה הם החליטו להתמקד בעמותות היוצרות הזדמנויות עבור ילדים במגוון תחומים, ומשתמשות בפייפאל כשירות איסוף תרומות. כמו כן בשנת 2015 כמעט חצי מיליון ארגוני צדקה מרחבי העולם השתמשו בשירותי פייפאל וכ-38.7 מיליון אנשים השתמשו בפלטפורמה זו לתרום לארגונים.

בשנה שעברה תורמים שהשתמשו ב-PayPal תרמו מעל 45.8 מיליון דולרים ב-Giving Tuesday, וקבעו את שיא גינס העולמי ב"איסוף מספר התרומות הרב ביותר אונליין בתוך 24 שעות". האם הישראלים ישברו את השיא?

במידה ואתם רוצים לתרום לאחת העמותות דרך פייפאל, לחצו כאן