איך אנחנו אוהבים: ז'אנר סרטי ההפתעה של בני משפחה שמפתיעים את יקיריהם ברגע הכי לא צפוי אף פעם לא יימאס עלינו. הפעם ילחצו לכם על בלוטות הרגש ארבעה חיילים וחיילות בודדים שעשו את כל הדרך לצרפת כדי להפתיע את הוריהם. אוליבייר ואורנלה המשרתים בנח"ל, רפאל מהצנחנים ונעמי ממשמר הגבול טסו לבקר את משפחותיהם בצרפת. ארבעתם חיילים בודדים שעלו לישראל לגמרי לבד במיוחד כדי להתגייס לצה"ל. את הסרטון הקרינו בערב התרמה מיוחד שנערך בתחילת החודש, והוא גרר תגובות נלהבות מהקהל. 

בסרטון ניתן לראות את המפגשים בין החיילים ובין הוריהם, שממש לא ציפו לראותם בפתח הבית. החיבוקים החמים, הדמעות והשמחה, הם כנראה רק מה שהורים לחיילים יכולים להבין. 

בצה"ל משרתים כיום מעל 6,400 חיילות וחיילים בודדים שהגיעו לישראל מיותר מ-80 מדינות ברחבי העולם. הם משרתים בכל יחידות צה"ל בתפקידים שונים ומקבלים תמיכה מאגודות שונות. "יחד למען החייל", הוא הגוף המאוחד של האגודה למען החייל וקרן ליב"י, ומארגן כל שנה לטיסות ללמעלה מ-1,500 חיילים בודדים לביקור בית במדינת מוצאם. הטיסות מתקיימות במסגרת פרויקט 'מתגעגעים הבייתה' הממומן על ידי ארגון צה"ל בארה"ב ובפנמה וכן תורמות ותורמים נוספים. 


רוצים לשתף את הסרטון? היכנסו לכאן