אחרי שהודחה אמש מבית האח הגדול - האם הקריירה של תאלין אבו חנא הולכת להיות בשירות ההסברה הישראלית? לדעתנו זה מאוד אפשרי.

אתמול נפרדנו מאחת הדיירות הכי מהפנטות ומקסימות שהתמקמו בנווה אילן בשנים האחרונות. תאלין כבשה אותנו בחיוך, באנרגיות הטובות ובכאריזמה הטבעית. לא הופתענו שגילינו שגם עיניו של משרד החוץ הישראלי צדו את היפיפיה הנצרתית, ורק בספטמבר האחרון הפיק המשרד סרטון מיוחד באנגלית בו מספרת תאלין את סיפורה. הוא זכה ללמעלה מ-200,000 צפיות ויותר מחצי מליון חשיפות. 

בסרטון העוסק בין השאר בזכייתה בתחרות "מיס טראנס", נראית תאלין מביטה על הנופים של נצרת עיר הולדתה, מספרת על הריקוד הממלא אותה אושר, מתארת את המעבר לתל אביב אשר אפשר לה להגשים את חלומותיה וכן על הזכות לחיות במדינת ישראל, "שהיא כמו גן עדן".

אנחנו חושבים שהעולם צריך לראות שבישראל יש נשים וגברים שיכולים לחיות את חייהם כפי שהם בוחרים. שישראל היא מדינה ליברלית, סובלנית ופלורליסטית. נכון שתמיד יש מה לשפר ויש לנו עוד דרך ארוכה, אך הפנים של תאלין לגמרי יכולות להיות הפנים היפות של ישראל - בעולם וגם כאן עבורנו. 

חוץ מזה, משרד החוץ הישראלי מפיק סרטונים נפלאים על הדברים הטובים שיש בישראל, אנחנו מאוד ממליצים להיכנס לעמוד שלהם ביוטיוב ולהתרשם בעצמכם: https://www.youtube.com/user/Israel/videos

יצא לך קים K

גאה בקהילה הגאה

מתחם שרונה הוא קצת גן עדן

מלאת אהבה