לאחר שליווינו אותם במסע ההסברה הראשון שלהם בארה"ב, הגיע מתן כצמן, אחד ממיקימי "האמת שלי" ומי שלקח חלק מרכזי ברודטריפ הציוני בין הקמפוסים, לאולפן "הבוקר של קשת" וסיפר לגלית ויואב איך היה.  

כצמן סיפר על הארגון, שקם כמחאת פייסבוק בעקבות הדוח של "שוברים שתיקה" לאחר מבצע "צוק איתן". לאחר שעשרות מילואימניקים פרסמו פוסטים תחת התיוג #האמת שלי, הבינו שיש כאן משהו חזק, ומשם הדברים התגלגלו. כשנשאל איך משאירים את הפוליטיקה בצד במדינה כל כך שסועה, כצמן אמר ששום דבר הוא לא א-פוליטי, אלא כי הארגון הוא א-מפלגתי. "מאוד קל לתייג אותנו כארגון ימין או רק כארגון שבא לבקר, אך זה לא מה שאנחנו עושים. אנחנו ארגון חינוך".

כצמן הוסיף כי מסע הקמפוסים הוזמן ע"י האמריקאים וסיפר על אחת המשתתפותף ליילה, ששמעה את הרצאתם והופתעה מאוד. היא גדלה באפגניסטן והתחברה למסרים של החבר'ה הישראלים. "אנחנו הולכים ומכניסים את הסטודנטים האמריקאים לנעליים שלנו", הוסיף. "אנחנו מספרים על הדילמות ושואלים - מה אתם הייתם עושים במקומנו? התשובות שלהם מדהימות - אפשר לצפות שהם יהיו מאוד עדינים וליברלים, אבל הם אומרים - נפגיז ונפציץ בכל הכוח! או, אז אנחנו אומרים להם מה ישראל עושה ובכמה זהירות והתחשבות היא נוהגת, והם מופתעים מאוד". כצמן סיכם ואמר שהוא אופטימי לגבי המשך הפעילות בקמפוסים, למרות שיש עוד הרבה עבודה. נאחל להם בהצלחה.