מאות פעילות ופעילים פרו-ישראלים הציפו אמש (שבת) את שידור הפייסבוק לייב של רוג'ר ווטרס בעמוד הפייסבוק הרשמי של תנועת ה-BDS. הצ'ט התנהל כראיון בין עומר ברגותי, מייסד ה-PACBI, הוא "הוועד הפלסטיני למען חרם אקדמי ותרבותי של ישראל", לבין ווטרס, כשברקע מאות תגובות של אוהדי ישראל מרחבי העולם שצבעו את הצ'ט בדגלי כחול לבן.

ההזמנה לצ'ט כפי שפורסמה באתר ה-BDS:

מוקדם יותר פרסמו כאן הזמנה לגולשינו להצטרף לצ'ט ולספר לווטרס מה שאנחנו חושבים על התמונה החד צדדית שהוא מציג ביחס לישראל.

בראיון התייחס ווטרס לישראל ואמר כי מדובר במשטר הגרוע ביותר בעולם וכי אין סכסוך יותר משמעותי מהסכסוך הישראלי פלסטיני. ווטרס כינה את ישראל מדינת אפרטהייד פעמים רבות במהלך הראיון, ולא התייחס לעשרות התגובות שקראו תגר על קביעתו.

ווטרס טען בראיון שההסברה הישראלית (כלשונו) מצליחה, והשווה אותה למכונת התעמולה הנאצית של גבלס. עוד תקף האמן את טום יורק, סולן רדיוהד שסרב לשוחח איתו על קריאתו של ווטרס לרדיוהד להחרים את ישראל ואת הארגונים הפרו-ישראליים בארה"ב.

כמו כן התייחס בראיון לברגותי גם לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ ואמר שמדובר בנרקסיסט מסוכן מאוד: "הוא באמת מאמין שהוא מנהיג גדול שיתרום לארה"ב, אבל הוא מפחיד ומסוכן", אמר.

מלחמה של דגלים:

הפעילים הפרו-ישראלים הרבים הציפו את הצ'אט בשידור חי והאשימו את ווטרס בכך שהוא צבוע, שקרן, מביע דעות אנטישמיות ובעל אובססיה למדינת ישראל. כמה מהגולשים ציינו כי למראיין עומר ברגותי יש תואר מאוניברסיטה ישראלית וכי הוא מתגורר בישראל ונהנה מהדמוקרטיה שלה. כאשר ווטרס דיבר על הצורך בחרם תרבותי על ישראל, הוצף הצ'אט בעשרות הודעות מלגלגות על כך שעשרות אלפי ישראלים צופים להנאתם באותם רגעים בהופעה של להקת גאנז אנד רוזס בתל-אביב. כמו כן, רבים דרשו ממנו לגנות בשידור חי את הפיגוע בהר הבית אתמול בו נרצחו שני שוטרים בני העדה הדרוזית – ללא כל תגובה מצד הזמר.