ערוץ LOVE ISRAEL שמח להביא בפניכם את מסע ההסברה הראשון של 'האמת שלי' ברחבי ארה"ב, בו יצאו מתן כצמן, שחר לירן ואביחי שורשן לאחד-עשר קמפוסים שונים במטרה לספר את הסיפור האמיתי של חיילות וחיילי צה"ל. "בשנים האחרונות ישנה עליית מדרגה מצד ארגונים ועמותות המקדמות את האג'נדות הפוליטיות שלהן בעזרת הכפשת חיילי צה"ל ברחבי העולם והוצאת דיבתם במסווה של "יצירת שיח ציבורי". הן עושות זאת באמצעות פרסום ספרים ודוחות, פרסום כתבות בתקשורת זרה, מימון משלחות פעילים בחו"ל והקמת מיצגים ברחבי הגלובוס", נכתב בעמוד הפייסבוק של הארגון, ובמסע ההסברה הייחודי והחשוב ערך הצוות הישראלי הרצאות וסימולציות - המעמתות את המשתתפים עם מציאות הלחימה הקשה והמורכבת בישראל. המציאות היא לא שחור ולבן.

'האמת שלי' הינה תנועה א-מפלגתית שהוקמה בידי חיילות, חיילים ומפקדים במילואים במטרה לתת גיבוי מורלי לחיילות ולחיילי צה"ל ולהגן על מעמדם ותדמיתם ברחבי עולם. מקימי הארגון והפעילים בו הינם מתנדבים המגיעים מכל קצוות החברה הישראלית ובעלי עמדות פוליטיות מגוונת - אך בעלי שאיפה משותפת לשמור את חוסנם ומעמדם של חיילות וחיילי צה"ל. הם רואים בחיילות ובחיילי צה"ל קונצנזוס חברתי ולאומי אשר חורג מהשיח הפוליטי של ימין ושמאל.

צוות האמת שלי (צילום: איריס כוהניאן)
צוות ההקמה הישראלי | צילום: איריס כוהניאן

בראיון מקיף שערכנו עם אביחי שורשן, ממייסדי הארגון ומי שתיעד את מסע ההסברה, הוא אמר ש"הארגון שואף לשפר את המערכת באמת", משימה שכוללת בתוכה גם לא מעט הסברה לקהלים בארץ ובחו"ל במקביל לעבודת מטה. הארגון מפרסם עדויות גלויות של חיילות וחיילים משירותם הצבאי, מגן בתקשורת הישראלית והבינלאומית על החיילים, מלווה משלחות המגיעות לישראל ומספר להן על המציאות המורכבת שלרוב לא רואים במדיה העולמית. עכשיו נותר לכם רק לצפות, ולשתף.

צילום: אביחי שורשן

עריכה: נעמה דאוס

הפקה: אורטל דהן