בסיוע הישראלי המדהים שמוצג בסרטון אחראים גופים רבים: החל ממשרד החוץ הישראלי שמפעיל את יחידת מש"ב, האחראית על שיתוף בינלאומי לפיתוח, המשך בארגוני סיוע כמו IAisraAID, "לוחמים ללא גבולות""מהנדסים ללא גבולות", ועוד רבים וטובים, וכן צה"ל שמסייע רבות, מתפ"ש (מנהלת תיאום פעולות הממשלה בשטחים), בתי חולים ברחבי הארץ והרבה מאוד ישראלים עם לב רחב מלא אהבה.

הסרטון הורכב מחומרים של יחידת מש"ב במשרד החוץ, ערוץ CBN והצלם ליאור ספרנדאו, שעקב בשנים האחרונות אחר המתנדבים הישראלים ברחבי העולם. הוא איגד את צילומיו יחד עם ערוץ CBN שתמך בפרויקט, אשר בסופו נוצר סרט דוקומנטרי המציג את הרוח הישראלית - התורמת לעולם כולו. ובהחלט אפשר לקרוא לזה תיקון עולם.

קרדיטים mako

עריכה: מיכל בן-ארי

הפקה: אורטל דהן

 

קרדיטים חומרי גלם

במאית: ארין זימרמן

צלם ראשי: ליאור ספרנדאו

ע. צלם: יואל דייויס, מיכה דייויס

צילום אויר: יואל דייויס, ליאור ספרנדאו

מוזיקה: דאגלס וויליאמס

מיקס: רז בורג

הופק על-ידי: CBN Documentaries

ערוץ LOVE ISRAEL מבקש להודות לכל מי שסייע ביצירת הסרטון: ערוץ CBN, ליאור ספרנדאו, עידו דניאל, אבנית ריפקין, אדם ליבנה, איתן וויס, גילי כהן, דוברות מתפ"ש, דובר צה"ל, דורין רוטנשטרייך-רובין ומעיין גוטנמכר.

ואם אתם רוצים להתנדב גם, הכנו לכם פירוט של כל העמותות והארגונים שזקוקים למתנדבים ישראלים כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר. עמותות נוספות שלא הזכרנו ומעוניינות להיכנס לרשימה, מוזמנות לכתוב לנו ל :nitzan.senior@mako.co.il

>> רוצים לשתף בפייסבוק? היכנסו לכאן