בתחילת השבוע סיפרנו לכם על קבוצת האמנים הבינלאומיים Artists 4 Israel שמגיעים לארץ מידי שנה לעשות אמנות טובה בישראל. הארגון הבינלאומי שם לעצמו למטרה להילחם בחרם שהוכרז על ישראל במקומות שונים בעולם, והפעם חזר לכאן יחד עם חלוצי אופנה אמריקנים לפעילות מיוחדת.

האמנים הובאו ביוזמת ארגון ההסברה העולמי StandWithUs. מנכ"ל הארגון, מייקל דיקסון מסר לנו עם סיום הביקור כי "ארגון StandWithUs שמח לארח את "אמנים למען ישראל", שמנגישים את ישראל לאמנים ומעצבים ייחודיים ומהפכניים. הביקור בארץ היה חוויה ממלאת ומשנה תפיסות, שכן לא רק סיירו במוקדים תיירותיים אלא גם למדו על ישראל דרך החוויות האישיות שלהם עם קהילות ישראליות שונות איתם התנדבו. אני מצדיע לעבודה היצירתית והאנרגטית של "אמנים למען ישראל" וקורא לאמנים נוספים להצטרף ולפגוש את ישראל דרך המפגש עם החברה הישראלית". את החוויה המרגשת אותה חוו האמנים המוכשרים הם חשפו לקהל עוקביהם ברשתות החברתיות, ובכך "העבירו הלאה" את המסרים החיוביים על ישראל אותם הם ספגו לאורך הביקור.

אז עכשיו, לאחר שעזבו והותירו אחריהם שלל יצירות מדהימות ברחבי הארץ - רצינו לדעת מה אתם חושבים. אתם יכולים לדרג באמצעות החץ האפור בצד שמאל של התמונה את היצירות המועדפות עליכם, ואולי בפעם הבאה כשיגיעו האמנים לביקור - תזכו ליצירה אישית?

>> עוד דברים מעניינים - בפייסבוק שלנו