הבוקר (ג') התכנסו במטה נעמת בתל אביב עשרות נשים וגברים לאריזת חבילות סיוע לנפגעי מלחמת האזרחים המתחוללת בסוריה. במהלך החודשים האחרונים נאספו בארגון יותר משלושה טונות של תרכובת מזון לתינוקות, אשר מועברים לתינוקות סורים באמצעות ארגון Israel Flying Aid. אלפי תורמות ותורמים לקחו חלק במבצע האיסוף שנמשך כחודש, תחת הכותרת "לבכי של תינוק אין גבולות". חלק מקופסאות התרכובות כבר הועברו לילדים הסורים.

גליה וולוך, יו"ר נעמת שיזמה את מבצע ההתרמה, הביעה סיפוק רב מההתגייסות של הציבור למען הילדים בסוריה. "כנשים, אמהות ואזרחיות מדינת ישראל אסור לנו לעמוד מנגד לנוכח התמונות הקשות בסוריה. אני מודה לאלפי ההורים של ילדי נעמת ולאזרחים הרבים שפתחו את הלבבות ואת הכיסים, למרות שמדובר בארץ אויב. לא נוכל לסייע לכל התינוקות שנפגעו, אך אין לי ספק כי אנו מגישים סיוע משמעותי לתינוקות הסורים".

למבצע החשוב נרתמו גם ידוענים ישראלים, אנשי תקשורת, ספורטאים, שחקנים וזמרים, ביניהם הטניסאית שחר פאר, שחקנית התיאטרון והקולנוע אסתי זקהיים וכן פוטנה ג'אבר, המסעדנית ואשת התקשורת. לצידן נמצאו עשרות פעילות נעמת.

עוד נזכיר כי השבוע ועד ל-31.1 יפעל המיזם הישראלי "מטבח ללא גבולות" במסגרתו יתרמו הכנסות ממנות שנבנו בהשראת המטבח הסורי - לנפגעי ונפגעות מלחמת האזרחים.