שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, צפוי להופיע ביום ב' הקרוב (13 בפברואר) בפני מאות סטודנטיות וסטודנטים באוניברסיטת קולומביה, באירוע שיזמו חברי ארגון "סטודנטים למען ישראל" (SSI).

הארגון הזמין את קהל הסטודנטים להגיע להרצאתו של דנון, שתתקיים על רקע ההחלטות האנטי-ישראליות שעברו בחודשים האחרונים במועצת הביטחון של האו"ם ובאונסק"ו. המפגש תחת הכותרת "ישראל, האו"ם והקהילה הבינלאומית". 

מיד לאחר פרסום האירוע ברשתות החברתיות, התגובה מצד פעילי ה-BDS לא איחרה לבוא. תא מקומי של תנועת החרם באוניברסיטת קולומביה בשם  "סטודנטים בקולומביה נגד האפרטהייד" הזמין את הגולשים באמצעות עמוד הפייסבוק שלו להגיע לאירוע מחאה תחת הכותרת "גזענות לא מקובלת: מחאה נגד השגריר הישראלי בקולומביה".

"דנון מעודד רצח של פעילים שמספקים סיוע לרצועת עזה" כתבו פעילי ה-BDS והוסיפו: "הוא הנציג הרשמי של מדינה שנולדה, כמו ארה"ב, באמצעות טיהור אתני ברברי של תושבי המקום. ישראל מטילה מצור ומפציצה את הפלסטינים מאז הקמתה." נכון לעכשיו למעלה מ-175 סטודנטים אישרו את הגעתם לאירוע המחאה. 

בתגובה למחאה פעילים פרו ישראלים ובראשם מייסד SSI רודי רוכמן, העלו תגובות ופוסטים המבטלים את טענות הפרו פלסטינים, והביע מחאה על המחאה. 

השגריר דנון התייחס לדברים לקראת האירוע: "פעילי ה-BDS ממשיכים להפיץ שקרים ועלילות דם אנטישמיות. השקרים האלו לא ישתיקו אותנו, ואנו נמשיך לומר את האמת בקול חזק וברור גם הפעם. תנועת ה-BDS היא תנועה חשוכה ואנו נמשיך להיאבק בה ולחשוף את הפנים האמיתיות שלה בכל מקום בו נידרש".

בינתיים, אתם יכולים להיכנס לעמוד האירוע ולתמוך בשגריר דנון כמו גם להתנגד לפעילי תנועות החרם.