מיטל בר נוי

"יצרתי את השרשרת בתקופה שהיה עליהום תקשורתי על ישראל בכל העולם, וזו הייתה הדרך שלי להביע את אהבתי למדינה. מבחינתי, לא משנה כמה קשה פה - זה המקום שלי. התגובות לשרשרת הן חיוביות בדרך כלל, ובאות בעיקר מצד יהודים שחיים בחו"ל לצד נוצרים אוהבי ישראל. קיבלתי ברשת גם תגובות שליליות ממוסלמים שמאמינים שאין לעם ישראל זכות על המדינה (כמובן שלא כל המוסלמים), אבל לא משהו שריגש אותי יותר מדי".

 

תכשיטים - מיטל בר נוי
מפת ארץ ישראל של מיטל בר נוי

 

טליה שרי

"בשנים האחרונות אני מוקסמת ממפות מכל מיני סוגים, ומכאן צמח הקונספט לשרשרת. הכנרת היא סמל - גם בצורתה וגם תרבותית והיסטורית. היה מעניין לראות את התגובות של מי שזיהה אותה, בעיקר ישראלים, לעומת כאלה שלא. עבורם זו הייתה צורה כחולה מופשטת".

תכשיטים - טליה שרי
הכינרת של טליה שרי

תכשיטים - טליה שרי
"שם הרי גולן, הושט ידך וגע בם"

 

עדנה פיורקו

"נולדתי בחיפה, כשבית הילדות שלי היה על הכרמל והשקיף על הים. מאז עברנו הרבה דירות ובתים, אבל בכל פעם שאני מריחה מי ים או שרף עצי אורן, אני מרגישה שאני הכי בבית, הכי ישראלית, הכי נוגעת במחוזות הילדות".

תכשיטים - עדנה פיורקו (צילום: באדיבות המעצבת)
בית חיפאי של עדנה פיורקו | צילום: באדיבות המעצבת

 

יעל שהם

"בחרתי בפלאפל ובצבר מפני שרציתי לעצב שרשרת עם סמלים ישראליים וקריצה הומוריסטית, כך שהעונדת תוכל להרגיש ישראלית בדרכה, בארץ או בחו"ל".

תכשיטים - יעל שהם
צבר ישראלי או קישקשתא - אהבנו בכל מצב. שרשרת של יעל שהם

 

Goldfinger

"השרשרת היא חלק מתכשיטי שפת הסימנים שנוצרו על ידי מעצבת כבדת שמיעה. לתכשיטים יש יכולת לייצר אמירה ואפילו ליצור חברה שלאנשים נעים יותר להסתובב בה. האמירה בשרשרת היא שאהבת ארץ ישראל משמעותה אהבת האנשים שחיים בתוכה - כולם ללא הבדל דת, גזע, מין ונכות".

תכשיטים - גולדפינגר (צילום: באדיבות המעצבת)
שפת הסימנים - מסר של קבלה והכלה. שרשרת של גולדפינגר | צילום: באדיבות המעצבת

 

אורלי פיטל

"את ההשראה לבתים האלה, שמשקפים את אהבת הארץ, אני שואבת מחיי היום יום. אלה הם בתים קטנטנים עם משמעות גדולה, שנועדו לחזק ולחמם את הלב".

תכשיטים - אורלי פיטל (צילום: באדיבות המעצבת)
מסר לישראלים - ובעיקר לתומכים בנו | צילום: באדיבות המעצבת
תכשיטים - אורלי פיטל (צילום: באדיבות המעצבת)
ישראל בלב | צילום: באדיבות המעצבת

תכשיטים - אורלי פיטל (צילום: באדיבות המעצבת)
מסכימים | צילום: באדיבות המעצבת

 

אילנה מגן

"אני אוהבת לשלב מטבעות בתכשיטים שלי, כשלכל מטבע יש סיפור משלו. בדרך כלל, מדובר בלקוחות שמביאים מטבעות שעוברים שנים במשפחה. בתמונה מוצגים עגילי מטבע ממרד בר כוכבא. יש בהם הטבעה של ארבעת המינים, שנועדה לעודד את עם ישראל - ולהזכיר לנו שכוחנו באחדותנו".

תכשיטים - אילנה מגן (צילום: באדיבות המעצבת)
עגילי מטבעות ממרד בר כוכבא של אילנה מגן | צילום: באדיבות המעצבת

 

כלנית טחן

"התכשיטים נועדו לחזק את העונדת ולעזור לה להתחבר למהות שלה, ועל כל אחד מהם חרוט משפט על פי תורתה של ימימה אביטל זצ"ל, שלימדה מאות תלמידים על נפש האדם. התחלתי לעצב אותם אחרי שעברתי תקופה קשה. עד אז התכשיטים היו תחביב עבורי, אבל המדריך שלמדתי אצלו ראה בעיני רוחו שאצור תכשיטים הכרתיים, ומשם הכול התחיל".

תכשיטים - כלנית טחן (צילום: באדיבות המעצבת)
משפטים על-פי תורתה של ימינה אביטל | צילום: באדיבות המעצבת

 

רוני נמדר

"השרשרת עוצבה בהשראת מגן הדוד, כשהרעיון היה ליצור שרשרת יוקרה אלגנטית לנשים שמעוניינות לענוד את סמל המגן דוד בצורה עדינה ומרומזת".

תכשיטים - רוני נמדר (צילום: באדיבות המעצבת)
מגן דוד יוקרתי של רוני נמדר | צילום: באדיבות המעצבת

 

BLOOM

השרשרת מורכבת משני לבבות היוצרים מגן דוד. דניאל בלום, מנהלת אופרציית המותג בישראל: "השרשרת נועדה להראות את האהבה לסמל המדינה, ויש לה ביקוש רב מעבר לים".

תכשיטים - בלום (צילום: באדיבות המעצבת)
מגן דוד לבבי במיוחד של BLOOM | צילום: באדיבות המעצבת
>> אנחנו מחכים לכן בפייסבוק
>> לפעמים האהבה מנצחת