ליחס כזה אנחנו לא רגילים מהאו"ם: ארגון הבריאות העולמי (WHO - World Health Organization) השייך לארגון האומות המאוחדות, העניק לישראל השבוע אות הוקרה. האות הוקדש לצוותי החירום הרפואיים של ישראל, על תרומתם להצלת חייהם של אזרחים ואזרחיות ברחבי העולם. 

האות הוענק במסגרת כנס בינלאומי של הארגון שהתקיים בהונג קונג. את המגן קיבלה בשם מדינת ישראל סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי (הליכוד), יחד עם משלחת צה"ל. בנאום שנשאה בכנס אמרה "זהו כבוד גדול למדינת ישראל וזוהי זכות עבורי לקבל את אות ההוקרה עבור מדינת ישראל, לצד נציגי חיל הרפואה שעושים עבודת קודש בשטח ומביאים לישראל גאווה לאומית גדולה".

אות הוקרה לישראל מארגון הבריאות העולמי
הוקרה מוצדקת

כמו כן, הודתה סגנית השר לארגון הבריאות העולמי על הדירוג הגבוה ביותר למשלחות החירום הרפואי של ישראל, וציינה כי ישראל רואה חשיבות רבה בתרומתה לקהילה הבינלאומית בפעולות של הצלת חיים. שוב אנו רואים כי המסורת היהודית של "כל המציל נפש אחת - כאילו הציל עולם ומלואו", מיושמת בישראל באופן המעורר הערכה עולמית, וזו גאווה ישראלית ויהודית אמיתית. 

תזכורת מרגשת לטוב שישראל עשתה לעולם רק בשנה האחרונה:

ערוץ LOVE ISRAEL הינו שיתוף פעולה של אתר mako וקבוצת אלדד פרי, בו אנו מבקשים לספר לעולם את האמת על ישראל. הצטרפו אלינו בפייסבוק לעוד תכנים באנגלית, שתוכלו לשתף עם חבריכם