_פרויקטים
LOVE ISRAEL
ניצן סניור שניאור
02.01.17

הרוח הישראלית

איך מרגישים כשעומדים על הפודיום בתחרויות בינלאומיות?

צילום: כל הצילומים בכתבה באדיבות התאחדות "אילת". צילום רועי הייזלר: איתי נבון
ספורטאים - נילי_בלאק
צילום: התאחדות "אילת"

נילי בלאק (21), אלופת העולם באגרוף תאילנדי | "לייצג את ישראל עבורי זה ממש כמו להיות שגרירת ישראל. זה לנצח דרך הספורט ולהראות את הפנים היפות של ישראל".

ספורטאים - אורי_בוז'ו
צילום: התאחדות "אילת"

אורי בוז'ו-מסרי (23), אלופת אירופה שנתיים ברציפות בסקי מים, זכתה במדליית הכסף ובתואר סגנית אלופת העולם בסקי מים | "כל האימונים, השעות והקושי מתנקזים לרגע בו מניפים את הדגל ומשמיעים את התקווה.דווקא כשאני נתקלת באמירות אנטי-ישראליות - יש לי מוטיבציה גבוה יותר להוכיח שציונות זה מצויונות. זה להתגבר על קשיים - ולנצח".

ספורטאים - אנסטסיה_קיריליוק
צילום: התאחדות "אילת"

אנסטסיה קריליוק (20), מקום שני באליפות אירופה באו-שו (קונג-פו) | "הצלחה היא תוצאה של עבודה קשה והשקעה, אליה נלווית הזכות הגדולה לייצג את ישראל. לפעמים שואלים אותי אם ניצחתי כי הייתי חיילת בצה"ל, אני מחייכת ואומרת שאין על צה"ל - אבל המפתח להצלחה טמונה באימונים ובשאיפה למצוינות".

ספורטאים - נטלי_דריקר
צילום: התאחדות "אילת"

נטלי דריקר (32), מדורגת מקום 13 בעולם בתחרות ריקודים סלונים ומקום 8 באירופה | "כל תחרות זו הזדמנות ״לדבר בכל רם״, לייצג את ישראל, להראות שגם ב2017 החלוציות הציונית לא עברה מהעולם. להשקיע, להתגבר על קשיים ולהאמין שאנחנו יכולים להגיע לכל מקום שנרצה".

ספורטאים - עדי_אסולין_והילה_לוי
צילום: התאחדות "אילת"

עדי אסולין והילה לוי (שתיהן בנות 22), אלופות אירופה בברידג' לזוגות נשים | "ברידג' הוא גשר הסברתי לעולם. אין דבר יותר מרגש ומספק מלהצליח בתחרות בחו"ל, להיות על הפודיום ולשמוע את ה"תקוה" מתנגנת".

ספורטאים - itay_gair
צילום: התאחדות "אילת"

איתי גאיר (20), אלוף אירופה באגרוף תאילנדי | "כל תחרות זו הזדמנות להראות לעולם צד אחר של המדינה - שונה ממה שהם רואים בחדשות. יש לי אחריות להותיר רושם של מצוינות, מוטיבציה וחום ישראלי".

ספורטאים - גיא_פירר
צילום: התאחדות "אילת"

גיא פירר (19), אלוף אירופה בסקי מים, אלוף העולם לנוער בסקי מים, אלוף אירופה לנוער ומדליית ארד באליפות העולם לבוגרים | "ישראל תומכת ומשקיעה בספורטאים וכל אליפות זו הזדמנות לייצג את ישראל ולתרום את חלקי. ההתרגשות הכי גדולה זה לעלות לפודיום עם דגל ישראל ולשמוע את ההמנון ברקע".

ספורטאים - ליאור_סופר
צילום: התאחדות "אילת"

ליאור סופר (31), אלוף העולם בסקי מים | "כל תחרות זו דרך להראות את הצד היפה של ישראל, להיות נציג של שלום והגשמת החלום הישראלי".

ספורטאים - אביתר_פפרוני
צילום: התאחדות "אילת"

אביתר פפרוני (24), מדליית ארד באליפות העולם בג'יוג'יטסו | "כל תחרות היא חלום שמתגשם. אין דבר שיותר מרגש אותי מלייצג את ישראל, לעמוד על פודיומים ברחבי העולם ולשמוע את ההמנון שלנו מתנגן".

ספורטאים - רון_כהן
צילום: התאחדות "אילת"

רון כהן (29), מדליית הכסף באליפות העולם בג'יוג'יטסו | "כל ניצחון שלנו עבור ישראל משאיר אותי בפוקוס ורעב לעוד תארים. רעב להוכיח את כל פעם מחדש את הערכים של החברה הישראלית - צניעות ויושר לצד חתירה לנצחון".

ספורטאים - עמרי_בן_נתן
צילום: כל הצילומים בכתבה באדיבות התאחדות "אילת". צילום רועי הייזלר: איתי נבון

עמרי בן נתן, מאמן הנבחרת הישראלית בסקי מים שקטפה מספר שיא של מדליות השנה | "נבחרת ישראל בנויה קודם על ערכים ואחר כך על תוצאות - וזה הסוד. בנוסף צריך לקחת ענף שהוא ספורט יחידים ולהפוך אותו לקבוצה תומכת, אוהבת ומפרגנת. כך הפכנו להיות הנבחרת הטובה בעולם. אין דרך ישראלית מזו לנצח".

ספורטאים - רועי_הייזלר
צילום: איתי נבון

רועי הייזלר, מאמן אגרוף תאילנדי | "עם כל הספורטאים שלי עברתי דרך ארוכה בשביל אותו רגע גדול על הפודיום בו מרימים בגאווה את דגל ישראל מול כל העולם. כל אחד מהם מייצג עבורי את היכולת להתגבר על קשיים ולנצח. אין יותר ישראלי מזה".

ספורטאים - בני_קוגן
צילום: התאחדות "אילת"

בני קוגן, מאמן אגרוף תאילנדי | "לאורך 16 שנות אימון זכיתי עם תלמידיי ב-7 מדליות זהב באליפויות עולם ואירופה. אני צופה הרבה הימנוני "התקווה" בשנים הקרובות על הפודיום".

ספורטאים - אלון_כהן
צילום: התאחדות "אילת"

אלון כהן, מאמן ג'יוגי'טסו | "להיות מאמן זה לנצח, להוביל ולהוכיח שישראל היא מעצמת ספורט כל תחרות מחדש. להוכיח שהישראלים לא רק לוחמים טובים, אלא גם ספורטאים ערכיים".

ספורטאים - עידו_פאריינטה
צילום: התאחדות "אילת"

עידו פאריינטה, מאמן ג'יוג'יטסו | "תמיד חתרתי למצויינות וזכיה במדליות תמיד הייתה המטרה. לייצג את ישראל זו גאווה ענקית וחלום המתגשם כל פעם מחדש".

ספורטאים התאחדות אילת
צילום: התאחדות אילת

כל הספורטאים, הספורטאיות והמאמנים מטעם התאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים, מועמדים בטקס ספורטאי השנה 2016 של משרד התרבות והספורט שייערך הערב. בהצלחה!

תגובות סגור
...טוען
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן