_פרויקטים
LOVE ISRAEL

רחוקים מהעין אך קרובים ללב

בקהילות היהודיות ברחבי העולם יחגגו את יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל בשלל פסטיבלים. לקראת החגיגות יצאו שליחות ושליחי הסוכנות היהודית עם דגלי ישראל לאתרים מיוחדים בעולם, כדי שנזכור שגם כשהם רחוקים - הם הכי קרובים שיש

ניצן סניור שניאור | Love Israel | פורסם 01/05/17 06:12 

גאים להיות ישראלים: הערב נצא אל הרחובות ונחגוג את שנתה ה-69 של מדינת ישראל. לצידנו, בקהילות היהודיות מסביב לעולם מאות אלפי יהודים ויהודיות יחגגו גם כן. למרות המרחק הגיאוגרפי, יתקיימו ברחבי תבל עשרות פסטיבלים שבהם יוקמו דוכני אוכל ישראלי, תתנגן מוסיקה עברית, יוקרנו סרטים ישראלים, יערכו הרקדות באווירת החג ויתקיימו פעילויות מיוחדות שמספרות את סיפורה המופלא של ישראל. את החגיגות יארגנו הקהילות היהודיות בשיתוף עם שליחות ושליחי הסוכנות היהודית, המשרתים בקהילות ברחבי העולם במסגרת השליחות הארוכה. ביחד הם יביאו את הרוח הישראלית ואווירת יום העצמאות המשמחת למי שאולי הספיקו לשכוח איך נראה ספריי שלג. שליחות ושליחי הסוכנות נרתמו למשימה עבור ערוץ LOVE ISRAEL, וצילמו את דגל ישראל בכל המקומות הכי יפים במדינה בה הם מוצבים. הדגל שלנו הגיע לבית האופרה באוסטרליה, לעירו של ביאליק באודסה, למקדש עתיד של בני האינקה ואפילו לאורוגוואי. כחול ולבן סביב הגלובוס - התמונות עלינו, הגאווה עליכם:

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
כחול ולבן על גדות נהר הדנובה בבודפשט|צילום: יחסי ציבור

כחול ולבן על גדות הדנובה: שליחי הסוכנות היהודית בהונגריה עם דגל ישראל למרגלות השלט 'בודפשט'. מימין לשמאל: אניטה צ'רי רכזת עליה, שרי קרסג'י רכזת תגלית, אור בן שמחון שליח הסוכנות ותנועת מכבי, דורה קורני רכזת מסע והיידי פוסטאי רכזת שפה במרכז תרבות ישראל: "לרגל יום העצמאות נפיק אירוע עצמאות של הסוכנות היהודית בהשתתפות אלפי אנשים בפארק גדול ליד נהר הדנובה".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
עצמאות בקצה הדרומי ביותר של אפריקה עם נוף לקייפטאון|צילום: יחסי ציבור

עצמאות בקצה הדרומי ביותר של אפריקה: ראש נציגות הסוכנות היהודית בדרום אפריקה, אביעד סלע, עם דגל ישראל על פסגת רכס "ראש הארי" כשברקע העיר קייפטאון: "לרגל יום העצמאות יקיימו שליחי הסוכנות אירועים ופעילויות בקהילות לחיזוק הקשר עם ישראל, להעמקת הזהות היהודית ומורשת העם".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
כחול ולבן בעמק המקודש של בני האינקה בהרי האנדים|צילום: יחסי ציבור

כחול ולבן בעמק המקודש של בני האינקה בהרי האנדים: שליח הסוכנות היהודית בפרו, יובל קלמנוביץ ואשתו נועה המשמשת מורה לעברית בבית הספר היהודי יצאו ביחד עם שני ילדיהם אימרי ואמיתי להצטלם עם דגל ישראל בעמק המקודש לאינקה בעיירה פיסאק סמוך לקוסקו. "לרגל יום העצמאות נקיים ארוע רב משתתפים לכל חברי הקהילה היהודית במועדון הספורט היהודי בלימה (אברייקה) בו יהיו דוכני שוק, סדנאות לאוכל ישראלי, משחקי ספורט, הרצאות והופעות".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
יאסו ישראל! דגלי ישראל בחופי יוון|צילום: יחסי ציבור

יאסו ישראל: שליח הסוכנות היהודית באתונה, ניר צחר, עם דגל ישראל בחופי יוון האקזוטיים: "ביום העצמאות אלווה בני נוער מהקהילה היהודית של יוון שיגיעו לראשונה לביקור בישראל ויתארחו אצל משפחות ישראליות. פעילות זאת היא השיא של השליחות שלי".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
ניו-יורק, ניו-יורק|צילום: יחסי ציבור

ניו-יורק, ניו-יורק: השליח הקהילתי של הסוכנות היהודית באפר ווסט סייד מנהטן, חי פיאסצקי, עם דגל ישראל בטיימס סקוור: "לרגל יום העצמאות הקהילה באפר ווסט סייד מנהטן תקיים למעלה מ 20 אירועים על פני שלושה ימים. שליחי הסוכנות נמצאים בלב התהליך הקהילתי ומובילים הרבה מהאירועים: הרצאות על חדשנות בישראל, סדנא קולינרית ממגוון העדות הישראלי, קרנבל עצמאות בפארק, שירה בציבור, פעילות לנוער וצעירים ועוד".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
בבית האופרה של אוסטרליה|צילום: יחסי ציבור

שוק ישראלי באוסטרליה: שליחי הסוכנות היהודית בסידני עם דגל ישראל לגשר נמל סידני ובית האופרה. מימין לשמאל: יניר לוין שליח עליה והבונים דרור; נעמה לוריא שליחת בית"ר; שריי סהר פולק שליחת תנועת הצופים ואלון בר דוד שליח הינני: "שליחי הסוכנות יערכו חגיגת עצמאות משותפת, עם כל תנועות הנוער, לכל הקהילה היהודית בסידני. 'שוק עצמאות' הכולל דוכנים עם יצירות וריקודים ישראלים, אוכל ישראלי, הופעות אמנים בעברית ושלל הפעלות ומשחקים. בבוקר נעביר פעילויות בנושא עצמאות ישראל בבתי הספר הפזורים בעיר".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
בחוף קופקבנה עם דגל ישראל|צילום: יחסי ציבור

קרנבל עצמאות בברזיל: שליחי הסוכנות היהודית נדב דוידסון (הבונים דרור) ומרלן וולטר (חזית הנוער) עם דגל ישראל בחוף קופקבנה המפורסם בריו דה ז'נרו: "לרגל יום העצמאות ובשיתוף עם הנהגת הקהילה, מארגנים השליחים, מועצת תנועות הנוער  של ריו, וחניכי התנועות כולן, יום הפנינג מרובה פעילות ותוכן ישראלי עבור כל חברי הקהילה, באחד ממועדוני הספורט המרכזים לקהילה".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
אסאדו עצמאות באורגוואי|צילום: יחסי ציבור

אסאדו עצמאות באורגואי: ראש משלחת הסוכנות היהודית באורוגוואי, תמיר גרוס, ואשתו רונית עם שתי בנותיהם נועם ושי ודגל ישראל למרגלות השלט מונטיוודאו בכניסה לרמבלה, הטיילת של רצועת החוף: "לרגל יום העצמאות יקיימו שליחי הסוכנות פעילויות מיוחדות בקרב חברי הקהילה וצעיריה סביב ישראל והשפה העברית".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
חג ישראלי בעירו של ביאליק|צילום: יחסי ציבור

חג ישראלי בעירו של ביאליק: שליחת הסוכנות היהודית באודסה, מרינה בן אריה, עם דגל ישראל על רקע תיאטרון האופרה המפורסם: "לרגל יום העצמאות יערכו מספר אירועים בשיתוף עם הקהילה, ביניהם סדנת בישול ישראלי להורים וילדיהם, פיקניק כמיטב המסורת הישראלית והרצאות על אודסה וחלקה בהיסטוריה של מדינת ישראל".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
שינשינים חוגגים בפולין|צילום: יחסי ציבור

כחול ולבן בלבה של מזרח אירופה: שליחי שנת שירות של הסוכנות היהודית (שינשינים)  שמשרתים בקהילות היהודיות בהולנד ובבריטניה עם דגלי ישראל בפולין: "לרגל יום העצמאות יארגנו השינשינים של הסוכנות היהודית פעילויות שונות סביב ישראל בבתי הספר ובתנועות הנוער".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
עצמאות ביידיש|צילום: יחסי ציבור

עצמאות ביידיש: נציגת הסוכנות היהודית בבירוביג'אן, האזור שבו רצה סטאלין להקים את האוטונומיה היהודית, עם דגל ישראל ברחוב ששמו כתוב ביידיש על שמו של לנין : "לרגל יום העצמאות יתקיים ערב מיוחד שבו ישתתפו עשרות נציגים של הקהילה היהודית ואורחים מישראל".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
בסן פרנסיסקו על המים|צילום: יחסי ציבור

בסן פרנסיסקו על המים: עדי דרדיקמן, השליחה הקהילתית של הסוכנות היהודית של URG, בית כנסת רודף שלום ומחנה נוימן, עם דגל ישראל למרגלות גשר הזהב בסן פרנסיסקו: "לרגל יום העצמאות תתקיים חגיגת ישראל קהילתית הכוללת תערוכת  צילום ענקית  של חברי הקהילה ברגעים מיוחדים בביקורים בישראל".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
כחול, לבן ואוטובוס אדום|צילום: יחסי ציבור

כחול, לבן ואוטובוס אדום: שליחת הסוכנות היהודית לתנועת הנוער FZY דגן לוין, עם דגל ישראל על רקע אוטובוס הקומותיים המפורסם בלונדון: "לרגל יום העצמאות יערכו בקהילה שלל אירועים ובהם "על האש" לסטודנטים בקמפוסיםם השונים ברחבי בריטניה, מסיבת תל אביב בלונדון לקהל הרחב, מסיבות ישראל בקהילות מנצ'סטר ולידס ועוד".

שליחי הסוכנות היהודית עם דגל ישראל ברחבי העולם
עצמאות מהסרטים|צילום: יחסי ציבור

כמו בסרטים: משה אלפישר, רכז שליחי הקמפוסים של הסוכנות היהודית במערב ארה"ב עם דגל ישראל למרגלות השלט המפורסם של הוליווד. לרגל יום העצמאות יקיימו שליחי הקמפוסים של הסוכנות היהודית (עמיתי ישראל) בקרב הסטודנטים היהודים שלל תוכניות המציגות פנים שונות בחברה הישראלית ואירועים חגיגיים כמו אירועי לילה לבן, שוק ישראלי, מסיבות רחוב ועוד.

תגובות סגור
...טוען
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן