תיק חוף סולארי

כמה פעמים מצאתם את עצמכם על החוף עם בטריה ריקה בנייד, רגע לפני שאתם עומדים לעבור שלב ב"קנדי קראש" או להתקשר לחברים ולעדכן אותם שמצאתם אחלה מקום ליד המים? עם תיק החוף הזה זה לא יקרה לכם לעולם.

אין תמונה
לעולם לא תצעדו בלי סוללה. תיק חוף עם מטען סולרי

המשטח הסולארי על הצד שלו מספק אנרגיה של 6.3 וואט שתספיק בשביל להטעין את הטלפון הסלולארי, את הנגן או את המצלמה שלכם. חוץ מזה, הוא גם ידידותי לסביבה! מה עוד אפשר לבקש מתיק חוף?

רמקול חסין למים

אי אפשר לערוך מסיבת בריכה בלי בריכה ובלי מוזיקה, אבל השילוב בין השניים עלול לגרום נזקים כבדים לציוד שלכם. הפתרון? "ג'אמבוקס", רמקול נייד ואלחוטי שמכוסה בחומר עמיד למים, וגם – בואו נודה בזה – מעוצב באופן מושלם. אפשר לבחור בין 100 צבעים ושילובים שונים, אבל בסופו של דבר, חשוב יותר איך הוא נשמע מאשר איך הוא נראה.

אין תמונה
אין אין אין מסיבת בריכה בלי רמקול

גלגל ים בצורת דונאט

ואם כבר מדברים על שילובים בעייתיים, מה דעתכם על השילוב בין דונאט שמנמן ומצופה בסוכריות לבין ביקיני קטנטן בבריכה? תתפלאו, זה דווקא יכול לעבוד – בעיקר אם מדובר בדונאט מתנפח ענק שמשמש כגלגל ים. אגב, הביס החסר שם בצד? זה לא אנחנו, נשבעים.

גלגל ים בצורת דונט (צילום: צילום מתוך ebay)
תביאי ביס. תודו שאתם חייבים כזה | צילום: צילום מתוך ebay

אפליקציה נגד קרינה

שוב נשרפתם כי ביליתם יותר מדי זמן בשמש בלי מקדם הגנה מתאים? אל דאגה, מישהו המציא אפליקציה גם לזה. תכירו את iSundicator, אפליקציה שתסייע לכם להקטין את נזקי השמש בשיזוף. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזין את סוג העור שלכם, את המיקום שלכם ואת מקדם ההגנה שמרחתם על העור, וה- iSundicatorתגיד לכם בדיוק כמה זמן מומלץ לכם להיחשף לשמש לפני שתצטרכו למרוח עוד קרם או להסתתר במקום מוצל.

אפליקציה נגד קרינה
הזינו את סוג העור שלכם. אפליקציה נגד קרינה

אוזניות מגניבות

אוזניות הן פריט חובה כל השנה – בעיקר בנסיעות – אבל דווקא בקיץ סביר שיתחשק לכם לגוון קצת את אוזניות הכפתור השחורות/לבנות הסטנדרטיות. מה דעתכם על אוזניות בצורת סוכריות צבעוניות? או אולי אוזניות בצורת שני קצוות של עיפרון? אנחנו אישית התאהבנו בגולגלות המוזהבות ובלגו, אבל גם לחובבי הבלינג יש אופציה לא רעה בכלל. האמת, בקצב שבו צריך להחליף אותן – היינו ממליצים להצטייד בזוג אחד מכל סוג.

אין תמונה
אזניות בצורת עפרונות, נגיד
אין תמונה
או אזניות בצורת לגו

אין תמונה
ואפילו גולגלות. פאן

מצנן בקבוקים אישי

תסכימו איתנו שיש מעט מאוד דברים דוחים יותר מבקבוק שתייה שהתחמם בשמש, בזמן ששכבתם לצד הבריכה והשתזפתם להנאתכם. ה-Tjiller עומד לשנות את חייכם – מדובר במצנן בקבוקים אישי אותו מכניסים מבעוד מועד לפריזר, ובעת הצורך הוא ישמור על הבקבוק שלכם קריר וצונן במשך שעות ארוכות. בררר.

צולה נקניקיות בצורת כלב

עצרו הכל: גילינו את ההמצאה האולטימטיבית לקיץ הזה. היא שימושית להפליא וכובשת בעיצוב המגניב שלה, והכי חשוב – תסייע לכם ברגעי רעב קשים. מדובר בצולה נקניקיות בצורת כלב (כאילו, הוט דוג! הבנתם?!) שמסוגל לחמם עד שש נקניקיות בתשע דקות בלבד. נכון, זה לא האוכל הכי מזין בעולם, אבל הוא הרבה יותר אטרקטיבי כשהוא מוגש על ידי ידידו הטוב של האדם.

אין תמונה
כאילו הוט דוג, הבנתם?

פותחן בקבוקים עם דיסק און קי

איך לא חשבו על זה קודם? הרי היום יש לכל אחד מאיתנו דיסק און קי שמחובר למחזיק המפתחות (כשמו כן הוא), לכל מקרה חירום שבו נצטרך להעביר קבצים של ג'יגה לפחות. אז למה לא לשלב אותו עם מחזיק המפתחות השני הכי פופולארי בעולם, פותחן הבקבוקים? ככה נוכל להעביר קבצים לנגן שלנו, שמוטען מתיק החוף ומחובר לאוזניות בצורת עיפרון, לפתוח את הבקבוק הקר ולצנן אותו במצנן האישי שלנו וכמובן – לנשנש גם איזו נקניקייה על הדרך.

אין תמונה
מגניב וגיקי כאחד. פותחן דיסק און קי