10 אלף מ"ר של הקרנה, 56 מיליון פיקסלים של אור לייזר ו-28 מקרנים עוצמתיים שהוטסו במיוחד מבריטניה ובלגיה: ביום ה' האחרון הושק באופן רשמי מגדל עזריאלי שרונה, המגדל הגבוה בישראל.  את האירוע אירחו בכירי קבוצת עזריאלי בראשות היו"ר דנה עזריאלי והמנכ"ל אייל חנקין, והוא יתקיים במעמד רון חולדאי ראש עיריית ת"א-יפו ובכירי המשק.

בשיאו של הערב הוקרן על גבי המגדל, המתנשא לגובה של 255 מטר על פני 61 קומות, מיצג וידאו ואודיו יוצא דופן בהיקפו ובתוכנו. המיצג מזמין את הצופים למסע בן 4 דקות ברחובות תל אביב, מימי הטמפלרים ועד להקמת עזריאלי שרונה, שהפך לאייקון מקומי המאכלס כמה מן החברות הבינלאומיות המשפיעות בעולם. לא רק מוזמני האירוע יזכו לצפות במיצג המרהיב - גם העוברים והשבים ברדיוס רחב ממקום האירוע, יוכלו ליהנות מהמיצג התלת ממדי שיפרוץ את גבולות המרחב ואף יצור לעיתים אשליה של תזוזת המגדל.

עיצוב המגדל, פרי חזונו של היזם והאדריכל דוד עזריאלי בשיתוף עם משרד משה צור אדריכלים, תוכנן ופותח לצורתו הנוכחית בידי ממשיכת דרכו, יו"ר הקבוצה דנה עזריאלי, לצורה גיאומטרית ייחודית היוצרת מראה של מגדל הסובב על צירו במבנה מיוחד הלוכד את העין והמחשבה. הסיבוב הייחודי מאפשר תצפית מכל חלקי המגדל אל הים ואל נוף עיר תל אביב.

קניון בקונספט חדשני

בבסיסו של מגדל המשרדים ימוקם קניון עזריאלי שרונה, קניון המשתרע על פני 3 קומות ומתוכנן להיות פורץ דרך בתחום הקמעונאות המודרנית והעתידנית. כמו המגדל, גם הקניון עוצב בקונספט חדשני עם חזיתות שקופות המקרינות לפנים המבנה ומעניקות תחושת מרחב ייחודית למבקרים, המשתלבת עם פרויקט הטמפלרים הייחודי של שרונה.

מיקומו האטרקטיבי של עזריאלי שרונה, נגישותו הגבוהה לצירי התנועה והתחבורה המרכזיים בעיר, עיצובו הייחודי ושטח הקומה הנדיב סחפו אליו חברות בינלאומיות מהמשפיעות בעולם. בין החברות: פייסבוק ישראל, חברת הענק הבינלאומית אמזון, איירון סורס, דרופבוקס, סיטי בנק,  פירמת המחקר הבינ"ל נילסן, חברת ריג'וס הבינ"ל, חברת opc מתחום החשמל, חברת לדברוקס, סימילר ווב, LABS ועוד חברות רבות נוספות.