כל המי ומי של עולם חיי הלילה כבר יודע שביום שבת הקרוב, ב- 28.09.19, יתקיים אירוע שקיעה גדול וחשוב בהפקת DIBUR במרכז תל אביב. באירוע יתארח האיש בעל מסיכת הזהב DJ קלפטון, שנחשב כיום לאחד מהיוצרים הגדולים בעולם המוזיקה האלקטרונית מהטופ העולמי, וזה בדיוק הזמן לרדת לשטח כדי לבדוק מה עומד לקרות שם.

"מדובר במשהו טיפה יותר אקסקלוסיבי ממה שאנחנו רגילים אליו", מסביר בראל אדם, מבעלי המותג DIBUR שמפיקה את האירוע. "הוא צפוי להכיל 2,500 מבלים ויהיה בו דגש על ארט, תפאורה ועיצוב, עם מתנות ומארזים שכבר נשלחו לקהל הביתה מבעוד מועד".

מסיבה (צילום: Josh harberd)
DJ קלפטון, האיש בעל מסיכת הזהב | צילום: Josh harberd

איך משתתפים? אל תדאגו, לא נשאיר אתכם במתח: האירוע ייערך ב"גן הסודי" בתוך פארק הירקון, יתחיל מהצהריים ויימשך אל תוך הלילה ויחוזק באמנים מקומיים מובילים בתחום כגון מגית קקון, חיים, לייבו זרחי, נאריז אגמי ועומרי.

רכישת הכרטיסים אפשרית דרך עמוד הפייסבוק של DIBUR או באתר של כרטיסים Getin. אבל חכו, עוד לא שמעתם כלום.

הכל מתחיל מהבית

מותג ההפקות DIBUR הוקם לפני 3 שנים על ידי האחים בראל ואור אדם יחד עם אור מורביצקי, אבל האמת היא שהסיפור שלהם מתחיל עוד הרבה קודם – כי הם נולדו וגדלו להורים שנושמים וחיים הפקות.

כך למשל, האבא ישראל הוא אחד המפיקים המוערכים בתעשייה, והאמא יפה היא מפיקת אירועים בעיריית פתח תקווה. עם רקע כזה, אין פלא שגם בראל התחיל מאוד מוקדם: "כבר את בר המצווה הפקתי בעצמי. בהמשך לקחתי תחת חסותי את המסיבות העירוניות בהרצליה, בגיל 17 כבר הפקתי מסיבות לנוער ברחבי הארץ ובגיל 18 עברתי להפיק אירועים ומסיבות בתל אביב".

אדם בראל (צילום: שחר ארביב)
בראל אדם, מבעלי המותג DIBUR שמפיקה את האירוע | צילום: שחר ארביב

הייחודיות של DIBUR באה לידי ביטוי במקומות הלא-קונבנציונליים שבהם הם בוחרים לקיים את האירועים. בין היתר, התקיימו תחת המותג אירועים שונים במגרש טניס, בחוף ים, בפארק הלאומי ברמת גן (בהשתתפות הדיג'יי הגרמני PurpleDiscoMachine ומול קהל של 6,000 אנשים), בחוות רונית, ב-Lake TLV, בכליף ביפו ואפילו בפארק מים. איפה זה ואיפה הבר מצווה.

חשוב לציין שההפקות של DIBUR פונות בעיקר לסטודנטים, כלומר ממוצע גילאים של 24-27, אך הן מתאימות לכולם. "בסופו של דבר", מסביר בראל, "כל מי שמתחבר למה שאנחנו עושים – רוצה ויכול לקחת חלק באירועים שלנו".

ברוכים הבאים לקליקה

לדברי בראל, " DIBUR יצרה קהילה מסוימת שהיום יכולה להשתתף במסיבה גדולה ומיוחדת – אבל מחר לקחת חלק בשיתופי פעולה כאלו ואחרים, כמו למשל שת"פ שהתקיים לאחרונה עם מותג אופנה, אירוע התרמה ואירועים סגורים להנאתם של חברי הקליקה הקטנה. בנוסף, אחת לחודש וחצי-חודשיים מתקיים אירוע משמעותי יותר בסדר גודל של 2000-3000 משתתפים. ככה אנחנו שמים דגש על מסיבות ואירועים גדולים, אבל עדיין מצליחים לשמור על תחושה של קהילתיות".

ומה עם המחיר? לדבריו של אדם, "המותג DIBUR מציע מוצר יוקרתי שנמכר במחיר נוח". במילים אחרות, ההפקה מביאה אמנים גדולים שמגיעים עם תו מחיר גבוה, אבל מחירי הכרטיסים נותרים שפויים.

"יש הבדל מסוים בינינו לבין הפקות טכנו/אלקטרו אחרות", מדגיש אדם. "המוזיקה שאנחנו מביאים היא בהתאמה לקהל הישראלי והיא יותר שמחה ואנרגטית. חוץ מזה, האירועים פונים לחובבי הז'אנר בגובה העיניים ומדגישים צבעוניות ואהבה. אצלנו כל אחד מתקבל תוך כדי שמירה על ערכיות וחברות, כי ההפקה מנחה את הקהל מהו ה'דיבור' העכשווי", הוא מסכם בחיוך.