אימוץ של חיית מחמד הוא הרחבה של המשפחה. היא תכניס אור ושמחה לחיים, תעניק אהבה ללא תנאי ותהיה מקור לגאווה. עם זאת, בעלי חיים הם לא צעצוע, והם דורשים טיפול הולם: דאגה על בסיס יומי, הזנה באוכל שמתאים להם, הוצאה לטיולים אם צריך, וחיפוש בייביסיטר במקרה של יציאה לחופשה. חיות המחמד שלנו זקוקות ממש כמונו גם לטיפול רפואי: ביקורים תקופתיים אצל הווטרינר, קבלת חיסונים כשצריך ושמירה על היגיינה בסיסית.

כשהכול כשורה, מדובר בשגרה שמתרגלים אליה, הן מבחינת התפעול והן מבחינה כלכלית. אבל בחיים הדברים לא תמיד הולכים לפי התכנון - לפעמים המזל לא מחייך אלינו, ואז העלות הגבוהה יכולה לתפוס אותנו לא מוכנים. 

אבל לא צריך לחיות בפחד - יש פתרון שמאפשר לגדל את חיית המחמד ולדאוג לכל צרכיה בשלווה, בידיעה שגם אם משהו יקרה, זה לא ידרוש מאתנו לקרוע את הכיס: בדיוק בשביל זה נוצר הביטוח לחיות המחמד. 

הבריאות מעל הכול
הבריאות היא מעל הכול, ובכל זאת, כשחיית המחמד זקוקה לטיפול רפואי לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מתלבטים האם הוא שווה את זה או סובל דיחוי. הביטוח יחסוך את ההתלבטות הזאת: ביטוח חיות מחמד של הפניקס smart כולל כיסוי הוצאות עבור צילומים, בדיקות מעבדה, ניתוחים וגם אשפוזים במקרים של פציעות או החלקות. המבוטחים בו מקבלים החזר כספי עבור טיפולים רפואיים ובדיקות מעבדה, ואין הגבלה בבחירת הווטרינר, כך שתוכלו להישאר עם הווטרינר האהוב שנמצא קרוב לבית וכבר מכיר את חיית המחמד. 

היתרון הגדול של הביטוח הוא שקט נפשי - הידיעה שתוכלו להעניק לכלב או לחתול את הטיפול הטוב ביותר עבורם בלי לחשוש מהעלות או להתלבט על הבריאות שלהם. תאונות הרי יכולות לקרות כל הזמן: בגינת הכלבים, במהלך טיול או אפילו בבית. חיית המחמד עלולה ליפול או להחליק, לבלוע עצם חדה, דוגמת דלקת פרקים, דלקת זיהומית, דלקת עיניים או דלקת טפילית. 

הביטוח מכסה אתכם גם במקרה בו חיית המחמד שלכם תגרום נזק לבן אדם אחר, למשל בנשיכה. הוא כולל כיסוי לנזק לצד שלישי עד לתקרה של 700,000 שקל (עם אפשרות הרחבה לתקרה של 1.4 מיליון שקל בתוספת תשלום). חשוב לציין כי ביטוח צד ג' מורחב יש לרכוש בנפרד בלבד ולא כחלק מהחבילה. מקרה עצוב אחר שהביטוח מכסה הוא, לא עלינו, מוות בתאונה של חיית מחמד. כמובן ששום פיצוי כספי לא יכסה על האבל, אבל בעזרת הפיצוי, שעומד על סכום של 2,658 שקלים בגין מוות מתאונה לחיית מחמד גזעית ו-1,300 שקלים לחיית מחמד שאינה גזעית, תוכלו לפחות לקחת כמה ימי חופש כדי לעכל את האובדן. 

הכיסויים הגבוהים ביותר בשוק
אז איך זה עובד? פשוט: אפשר להצטרף לביטוח חיות המחמד של הפניקס smart באתר האינטרנט.  הביטוח מכסה טיפולים רפואיים, ניתוחים, אשפוזים, תרופות, צילומים ובדיקות מעבדה עד לסכום של 17,000 שקל למקרה בודד (מול ה-15,000 המקובלים בשוק) ו-20,000 שקל לכל תקופת הביטוח, ועד לסכום של 1,329 שקלים בכל שנה לתרופות שנרשמו לחיית המחמד על ידי הרופא המטפל. הכיסוי לאחריות כלפי צד שלישי היא עד לתקרה של 700,000 שקל (או 1.4 מיליון בתשלום נוסף) ויש לרכוש אותה בנפרד, גם בלי לעשות את הביטוח עצמו.

בטיפול שדורש השתתפות עצמית או בביקור אצל וטרינר לבחירתכם, גובה ההשתתפות העצמית יהיה נמוך ביותר - רק 250 שקלים למקרה, גם על הטיפול היקר ביותר. עלות הפרמיה של הביטוח הכוללת כיסוי הוצאות רפואיות וגם אחריות כלפי צד שלישי היא 1,030 שקלים לשנה לכלב רגיל ו-831 שקלים לשנה לחתול. 

הביטוח של הפניקס smart לא רק מציע את ההשתתפות העצמית הכי נמוכה בשוק, אלא גם יכול להתחדש לכל אורך חיי החיה. גם תקופת ההמתנה שלו קצרה מאוד: לגבי מקרה של תאונה לחיית המחמד מדובר ב-72 שעות מכניסת הכיסוי הביטוחי לתוקף, ולגבי מקרה של מחלה מדובר ב-14 ימים בלבד. הפעלת הביטוח היא הכי פשוטה שיש: הממשק הדיגיטלי המתקדם של הפניקס smart מאפשר לכם לבצע פעולות גם באתר וגם דרך הוואטסאפ. 

אז למה אתם מחכים? חיית המחמד שלכם תקבל את כל מה שהיא צריכה כדי לחיות חיים בריאים וארוכים, ואתם תוכלו ליהנות משקט נפשי בידיעה שתוכלו לאפשר לה את זה. ניתן לבטח בביטוח של הפניקס smart כלבים וחתולים אשר גילם בעת תחילת הביטוח הוא  מ-3 חודשים ועד 8 שנים, ובתנאי שמצבם הבריאותי תקין ביום תחילת הביטוח - וכמו שכבר אמרנו, הביטוח תקף לתמיד, ללא הגבלת גיל. ההצטרפות קלה ומהירה - כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר של הפניקס smart להבטיח את הטוב ביותר עבורכם ועבור חיית המחמד שלכם.