BIG מרכזי קניות היא רשת שמגלה מעורבות קהילתית וחברתית באזורים בהם היא פועלת. כולנו אוהבים לעשות שופינג ולהתפנק, אבל טוב לדעת שיש מרכזי קניות שבהם החוויה משמעותית יותר – גם לנו וגם לאחרים.

פרויקט "BIG משאלות" לדוגמא שם לעצמו למטרה לסייע לעשרות עמותות בתהליך של איתור וגיוס מתנדבים. הפרויקט מחזק את ערכי הנתינה והסולידריות בחברה הישראלית ובמסגרתו מוזמנים מאות אלפי הלקוחות של BIG לאתר התנדבות ייעודי, בו ניתן להירשם לפעילות.

הבונוס: הלקוחות שנרשמים להתנדבות מקבלים הטבה לקניות, שמוענקת להם מטעם המותגים המובילים בישראל ונמצאים במרכזי BIG השונים ברחבי הארץ.

שיקולים חברתיים, סביבתיים וערכיים - לכולם

קבוצת BIG ללא ספק מובילה תפיסה ניהולית שמטמיעה שיקולים חברתיים, סביבתיים וערכיים בפעילות העסקית. בין היתר, לוקחים שם אחריות על הבאת מסרים לקהל הלקוחות הרב שפוקד את מרכזי הקניות ובעיקר דואגים לכולם, ללא יוצא מן הכלל.

כך למשל בכל יום ראשון הראשון בכל חודש, מתבצעת התאמה של חוויית הקניות במתחמים לאנשים עם רגישות חושית ושונות נוירולוגית. פרויקט "מרכזים שקטים" כולל התאמה והורדה של כמות הגירויים במרכזי BIG, על ידי כיבוי מערכת הכריזה, המוזיקה והמסכים בחנויות, החלשת עוצמת התאורה והצפצופים ועוד. באופן הזה נוצרת עבור אנשים וילדים בעלי קושי בוויסות חושי אפשרות אמתית ליהנות מחוויית קניות מותאמת, כי זה גם מה שמגיע להם.

וזה לא הכל. במסגרת פרויקט "מרכזים קשובים" מציעה BIG שירות בחינם שבמסגרתו לקוחות חירשים יכולים לעלות לשיחה בזמן אמת עם מתורגמן בשפת הסימנים. הרעיון פשוט, נגיש ולכן גאוני: אפליקציה ייעודית פותחת ללקוחות החירשים את האופציה, כדי שהם יוכלו לנהל תקשורת יעילה ולקבל חווית שירות נגישה וטובה יותר עם כל חנות וחנות. השירות הוא בחינם בכל מרכזי הקניות של BIG ונותר רק לקוות שעוד ועוד מתחמים יצטרפו אליו.

אז מעבר לפונקציונליות של הקניות וכמובן למבצעים והנחות שתמיד מציעים בBIG, יש גם חוויות וערך מוסף שאין במקומות אחרים. במיוחד בקיץ.

ימי אימוץ וחנויות חיות: גם החברים על ארבע יודעים שזה BIG

רוצים עוד הוכחה לזה שבBIG חושבים על כולם? הגיעו עם חיית המחמד ותקבלו את כל מה שאתם צריכים. במרכזי BIG יש מגוון רחב של חנויות ציוד לבעלי חיים, עם כל המוצרים והפתרונות המתאימים לקיץ הישראלי: החל ממוצרים איכותיים למניעת פרעושים וקרציות דרך צעצועי לעיסה עמידים שניתן למלא בפינוקים קפואים ועד מברשת סירוק להתמודדות עם נשירה. שלא תגידו שלא דואגים לכם.

ואם עדיין אין לכם חבר על ארבע, בטח תשמחו לדעת שבBIG מתכננים לקיים ממש בקרוב ימי אימוץ במסגרת שבוע אימוץ שני של ישראל שנערך בשיתוף mako, קשת12 ועמותת תנו לחיות לחיות. ימי האימוץ המיוחדים יתקיימו בBIG FASHION אשדוד ובמרכזי BIG ביהוד ופרדס חנה בתאריכים 30+31.7-1.8 (ימים ראשון, שני ושלישי) בהתאמה. צפוי לכם פסטיבל שמח וצבעוני ואתם לא צריכים לעשות שום הכנות מיוחדות, פשוט להגיע למרכז הקרוב לביתכם ולהעניק בית חם לחיית מחמד שממתינה לכם.

הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית קבוצת BIG מציינת, אנו  רואים במעורבות קהילתית באזורים בהם אנו פועלים יעד מרכזי להצלחתנו. אנו שוקדים כל העת להמשיך ולהעמיק את המעורבות הקהילתית שלנו ושבוע האימוץ בשיתוף קשת הוא רק דוגמא נוסת לכך. 

* האימוץ במהלך שבוע האימוץ, יתאפשר אך ורק בנוכחות כל בני הבית