אימוץ של חיית מחמד משמעו הרחבה של המשפחה - ושל הלב. הכלב או החתול הם הזדמנות לילדים לתרגל דאגה ואחריות, והזמנה לכל בני הבית לחוות אהבה חסרת תנאים. חשוב לאמץ דווקא אל מול הסחר בכלבים גזעיים וחצי גזעיים שמסרב להיעלם מהעולם:  אנשים שקונים כלב פוטוגני וגזעי לטובת איסוף לייקים ברשתות החברתיות או פשוט מתוך חוסר מודעות מפספסים את ההזדמנות להציל את אחד הכלבים המתוקים מהכלבייה של תנו לחיות לחיות, שיושבים שם, לפעמים שנים, וממתינים רק לדבר אחד: לבית חם ולאהבה.

אומנם מגפת הקורונה הובילה לעלייה באחוזי האימוץ, אבל מאז חלה עלייה דווקא בנטישת הכלבים ובהחזרתם לכלביות. זאת הסיבה, שלשמה הכריזו בקשת על שבוע האימוץ של ישראל, בשיתוף עמותת "תנו לחיות לחיות" ויחד עם שותפים נוספים ששמו לעצמם כמטרה לקדם את הנושא. במסגרת שבוע האימוץ הקודם אומצו עשרות כלבים מתוקים, מגורים ועד כלבים מבוגרים שטופלו על ידי תנו לחיות לחיות במשך שנים. המשפחות המאושרות הללו, ועשרות המשפחות שפנו לעמותה בעקבות הפרויקט בבקשה לאמץ לחיית מחמד, גרמו לנו להבין ששבוע האימוץ חייב לחזור ובענק - ועכשיו זה סוף סוף קורה!

שבוע האימוץ מחכה לכם -  איפה ומתי זה קורה?

שבוע האימוץ 2023 התחיל ממש היום ויתרחש במהלך השבוע בסניפי תנו לחיות לחיות, שנמצאים באשקלון, בכפר רות וברמת גן. מי שיגיעו לסניפים עצמם יזכו להגיד שלום לעשרות בעלי חיים מתוקים ולחפש את האחד שיחזור איתם הביתה - וגם יקבלו שובר לרכישת מזון מתנה מתנת פורינה, המשווקת הרשמית של מזון איכותי מבית פרו פלאן.

פרו פלאן - חתול וכלב (צילום: FamVeld, shutterstock)
צילום: FamVeld, shutterstock

אבל זה לא הכול: השנה דאגנו להגיע ל-3 נקודות נגישות שפזורות ברחבי הארץ בצפון, מרכז ודרום ובמסגרת שבוע האימוץ יתקיים הפנינג אימוץ לכל המשפחה במרכזי BIG ביהוד, באשדוד ובפרדס חנה. ההפנינג בקניוני BIG התחיל היום - 30.7 ב-BIG FASHION באשדוד, ב-31.7 הוא יתקיים ב-BIG יהוד וב-1 באוגוסט ב-BIG בפרדס חנה, בשעות 10:00-14:00, ומי שיאמצו חבר או חברה על ארבע במסגרתו יקבלו חבילת אימוץ מתנה מתנת פרו פלאן, הכוללת שק מזון, מיכל אחסון, שמיכת גורים וקופון לרכישה הבאה.

אז נתראה שם? תגיבו לנו אם אתם מגיעים!

* האימוץ במהלך שבוע האימוץ, יתאפשר אך ורק בנוכחות כל בני הבית