articles

חתונת השנה

reality
 
reality

הכלות המפורסמות מציגות: טרנדים באיפור חתונה קיצי

טבעיות לאור יום, שפתיים חיוורות ועיניים מודגשות: הכלות הסלבריטאיות מדגימות את הטרנדים המובילים באיפור בעונה החמה. איך עשתה את זה רותם סלע, ומה הסוד של טל טלמון?

קרן בר לב | mako | פורסם 03/08/10 10:13
איפור כדאי ללמוד מטעויות של אחרות | צילום: kevinruss, Istock

אחרי שלימדנו אותך איך לשמור על האיפור שלך נקי ורענן ביום החתונה נותר לך רק להחליט על איזה סגנון איפור ללכת. זה אולי נשמע בלתי אפשרי מול פלטת הגוונים האינסופית שפרושה לפנייך, אבל בדיוק בשביל זה יש לנו כמה תמונות של כלות שבטח יצא לך להכיר, ומהטעויות וההצלחות שלהן את יכולה ללמוד.

 אני רואה לך בעיניים

על פי שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של מייבלין ניו-יורק, הטרנדים המובילים לקיץ הקרוב באיפור חתונות הם הדגשת העיניים ושמירה על שפתיים טבעיות וחיוורות יחסית. זה אמנם לא מתאים לכל אחת, אבל יש לנו כמה דוגמאות לכאלה שהצליחו לעשות את זה כמו שצריך.

אין תמונה הלוק הטרדני המתוחכם. קארין כהן

קארין כהן, אשתו הטרייה של גיסנו נירו לוי, היא הפוקהונטס האקזוטית שבחבורה. "בסך הכל זאת דוגמא קלאסית לעיניים מודגשות", אומרת גוטליב. "העיניים כהות קצת יותר, דומיננטיות. יש גם סומק ושימר על הלחיים המבריקות, אבל השפתיים יחסית טבעיות, נקיות, על סף חיוורות. המראה הזה מאוד מתוחכם וטרנדי, והוא מאוד מתאים לה ללוק. לא מצועצע מדי, ונראה מאוד בשליטה".

אין תמונה אם יש לך לחיים אפרסקיות, עשי כפרגי

מהעבר השני של סקאלת הצבעים נמצאות פרגי, סולנית "בלאק אייד פיז", ומורן אייזנשטיין, שתיהן בלונדיניות חיוורות שהלכו על מראה קלאסי ותמים – עם טוויסט בעיניים. "המראה שפרגי בחרה הוא מאוד מתקתק, משתלב עם השיער, הקשת, הלחיים האפרסקיות והשפתיים המלאות", מציינת גוטליב. "האיפור בעיניים הוא לא המעושן הקלאסי, אלא יותר עשוי, עם ריסים מלאכותיים ואייליינר דומיננטי, אבל לא סקסי מדי או בוטה מדי. אפשר לראות שהיא נשארה בגבולות הכלה התמימה והמתוקה".

גם אייזנשטיין זנחה את התדמית הסקסית והפרובוקטיבית לטובת מראה יותר מתוחכם. "לזכותה ייאמר שהיא לא הדגישה את השפתיים באדום או בליפגלוס מנצנץ", גוטליב אומרת. "היא שמרה על איפור קלאסי ומאופק".

מורן אייזנשטין כלה איפור קלאסי ומאופק. מורן אייזנשטיין

בין אייזנשטיין וכהן אפשר למצוא את הברונדינית היפיפייה רותם סלע, שהצליחה לאזן בין מחשוף נדיב לאיפור מחמיא, עם עיניים מודגשות ותחומות היטב. "יש משהו מאוד אלגנטי במראה שלה, זה באמת מחמיא לה. לא הייתי אומרת לה לצבוע את השפתיים באדום", אומרת גוטליב. "האייליינר באמת מדגיש אבל גם ממסגר, ואני אוהבת את הגבות שלה. זה מאוד מתאים לה, זה מאוד היא".

אין תמונה מראה רך ורומנטי. רותם סלע

למי יתאים איפור כזה? שרון מסבירה שהדגשת העיניים מושכת אליהן תשומת לב, ולכן היא מומלצת למי שיש לה עיניים גדולות, יפות ובמרחק פרופורציונלי זו מזו. "האיפור הזה הוא מאוד רך ורומנטי והוא מתאים לכל ילדה-אישה שמחפשת את המראה הכלתי והנשי", היא אומרת.

הגבות עושות את ההבדל

לצד הכלות האלגנטיות והקלאסיות אפשר למצוא גם זן חדש של כלות - כלות טבעיות ורעננות, שהעדיפו ללכת עם ולהיראות בלי. הדוגמא המובהקת ביותר לכלה כזאת היא גילי סער, הכלה המדברית שהעדיפה ללכת על שמלת חרוזים ייחודית ולמשוך פחות תשומת לב לתווי הפנים שלה. "זאת כמעט התרסה, כאילו היא אומרת 'ככה אני, וככה אני הולכת'", מאבחנת שרון. "אני לא בטוחה אפילו שיש לה מייק אפ, וגם אם כן אז ממש נגיעות. יש לה נגיעה עם אצבעות על הסומק, קצת תוחם, קצת שפתיים, צללית טבעית, מסקרה, סה טו".

גילי סער התחתנה 1 חשוב לבחור בסגנון שיגרום לך להרגיש בנוח. גילי סער | צילום: אביב פרץ

את תווי הפנים הקשוחים והמחודדים של סער היא העדיפה לרכך עם שיער אסוף וזר פשוט, במקום להדגיש ולהצליל את עצמות הלחיים כמו כלות אחרות. המראה הטבעי שירת את הלוק הכללי שלה, ושרון מסבירה שמה שחשוב הוא לא להתחפש, ולבחור בסגנון איפור שיגרום לך להרגיש נוח עם עצמך.

כלה נוספת שבחרה במראה הטבעי ובאיפור מינימליסטי היא טל טלמון, שלאור יום העדיפה איפור קליל ובהיר יותר. "יש משהו בטל - מבחינת מבנה הפנים שלה, השיער והעובדה שהיא קטנה בגוף – שחוסך ממנה את הצורך להעמיס", מסבירה גוטליב. "היא לא צריכה אקססוריז. יש נשים שיכולות להכיל את זה, היא לא. יש בה משהו מאוד רענן, מאוד נקי, וכל האיפור שנבחר הוא בקווים נקיים. השתמשו הרבה בכתמתמים, באפרסק. העיניים עם הצללה, אבל הכל באמת טבעי-טבעי, והיא פשוט נראית טוב כמו שהיא. אין כאן תחושה של הצטבעות".

אין תמונה המראה הטבעי המינמליסטי. טל טלמון

לעומת סער וטלמון, הכלה גאל אלקלקסי הלכה על גוונים פחות אפרסקיים ויותר חומים, כאלה שיהלמו את עור הזית השזוף שלה. "זה נקרא איפור הרמוני, כלומר - יש כוח שווה בין עיניים, לחיים ושפתיים", מגדירה שרון. "מה שכן, הגבות שלה מאוד מחודדות ובולטות יחסית לשאר הפנים. אני קודם כל רואה גבות, אחר כך אני רואה אייליינר ואז את שאר האיפור. יש לה פנים יפות, אבל היה אפשר טיפה לרכך ולא להדגיש את הגבות".

אין תמונה קודם כל רואים גבות. גאל אלקסלסי

עניין הגבות, מסתבר, חשוב לא פחות מבחירת הצבעים והאיפור ביום החתונה. "הנטייה בעולם היום היא ללכת על גבות טבעיות, פחות משורטטות ודקות", מעדכנת גוטליב.

איך להיראות כמו בר רפאלי ביום החתונה
סודות המאפרים: טיפים לאיפור יפה וטבעי
איך להיראות כמו בר רפאלי ביום החתונה

למי יתאים איפור כזה? "האיפור הזה מתאים לקיץ, כי הוא לא חורפי באווירה שלו ומאוד רענן", אומרת גוטליב. "מגיעות אלי כלות שאומרות לי שלא התאפרו בחיים והן לא אוהבות להתאפר, אבל מחייבים אותן. סגנון האיפור הזה מתאים בדיוק לכלות כאלה, ומאפשר להן להיראות טוב בלי להעמיס. כמובן שהוא מתאים גם לבנות מאוד יפות, שלא צריכות לתקן, לחפות או לקשט".

>> טבעי או מעושן? אתם בוחרים ללנה את סגנון האיפור לחתונת השנה
>> מתחתנת? את מוזמנת להיעזר במומלצים שלנו
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן