articles

חתונת השנה

reality
 
reality

הלכו על החליפה של האיומים: בגדי החתן של הסלבס

ההצבעות לבחירת חליפת החתונה של מעיין בעיצומן, וזאת הזדמנות מעולה להיזכר מה לבשו המפורסמים מתחת לחופה; מניר לוי וליאור נרקיס ועד אשטון קוצ'ר וטום קרוז, הסטייליסטית ענת ביטמן מחלקת ציונים

טלי מליחי | mako | פורסם 08/06/10 23:47:35
אין תמונה מה הוא ילבש בחתונה? רק אתם בוחרים

בפרק השני של "חתונת השנה", אתם קובעים מה ילבש מעיין בערב חתונתו. טוקסידו שחור ואלגנטי, וסט וברמודה מדליקים או חליפה אפורה נוטפת שיק? כדי לקבל קצת השראה, ולעזור לכם לבחור למעיין את הבגד המושלם, החלטנו לבדוק מה לבשו המפורסמים מתחת לחופה שלהם; האם הם נראו מיליון או דולר? ענת ביטמן, המעצבת הראשית של בגיר, עם התשובות. רמז: אם מעיין חושב שהוא נראה כמו רב מלצרים בטוקסידו, חכו שתראו את ליאור נרקיס.

פבלו רוזנברג, מוי ביאן

פבלו רוזנברג ובת זוגו הדוגמנית, מירי לוי, תיכף סוגרים שנה של רשמיות. ביולי שעבר הם התחתנו באירוע שכלל כאלף איש והופעה לטינית של החתן. את הלוק של הזמר הארגנטינאי, ביטמן אהבה. "אין מה לומר, החליפה שלו נראית פשוט טוב. אפשר להבחין שהיא גזורה ותפורה היטב, ואני אוהבת גם את הבחירה בעניבה הלבנה. המראה שלו הולך טוב עם שמלת הכלה שלובשת לוי – שמלה מודרנית עם עיצוב נקי".

עם זאת, ביטמן הייתה מצפה מסטאר כמו רוזנברג לטוויסט קטן ומרגש. "פבלו הוא איש שעובד בשואו ביזנס, אז למה לא להתפרע קצת? הוא היה יכול להוסיף איזה כתם צבע, אולי כובע צבעוני. חסר לי מאוד הפלפל שכל כך מאפיין את השופט התוסס מכוכב נולד".

חתונה פבלו רוזנברג סטייל עד מעל הראש. רוזנברג ולוי | צילום: אורי אליהו

גיסנו, הורס 

גיסנו, הרווק הנצחי, סגר לפני כחודש את הבסטה עם הדוגמנית, קארין כהן, בת ה-22. "הוא נראה פשוט הורס", מתלהבת ביטמן. "לניר יש נתונים פיזיים מרשימים מאוד, והם באים לידי ביטוי בבגדים שהוא בחר לחתונה שלו: החליפה הכהה עם הווסט המבצבץ מלמטה, והשבירה של עניבת הסאטן האפורה והצרה - פשוט מושלם. הכל יחד נראה מצוין, וניר נוטף שיק. לא שחסר לו במילא".

ניר לוי וקארין כהן שילוב של נתונים טבעיים וטוב טעם. לוי וקארין | צילום: אלעד דיין

ליאור נרקיס מזייף

בנובמבר האחרון, נכנסו ליאור נרקיס ובחירת ליבו תחת החופה, במעמד של אלף וחמש מאות מוזמנים, ומושיק עפיה אחד. את הטוקסידו המוקפד של נרקיס, שמסמל את התמסדותו של הרווק ההולל, הייתה ביטמן מחליפה בלי למצמץ. "זה פשוט נראה כמו טעות אחת גדולה", היא קובעת, "אם כבר טוקסידו, אז אפשר לבחור בגזרה מחמיאה יותר. הייתי מתאימה לו טוקסידו צר עם צווארון פחות רחב. הז'קט שלו מזכיר קצת פרק של חרדים, וגם הפפיון מוגזם ובכלל לא אופנתי. בקיצור, הופעה לא מדויקת בכלל".

חתונה ליאור נרקיס הערב טוב, הלוק פחות. נרקיס בתחפושת | צילום: שוקה כהן

אייל קיציס מאופק

מר ארץ נהדרת, אייל קיציס, ואשת החדשות, טלי מורנו, אמרו איי דו בטקס אינטימי שנערך בסתיו השנה. לאחר מכן, חגגו השניים את נישואיהם במסיבה עמוסת סלבס. "האמת, מקיציס ציפיתי ליותר", מתוודה ביטמן. "זה עובר, ולא יותר. אייל הלך על לוק שחור מכף רגל ועד ראש, ללא כל שיק שייחד את ההופעה, ולצד הכלה שלו שלבושה כולה בלבן זה נראה קצת סתמי ומשעמם. הייתי מוסיפה לו כובע צד לבן, חגורה או נעליים לבנות, וההופעה שלו הייתה משתדרגת פלאים. מוזר, דווקא בהופעות שלו בארץ נהדרת יש לו יציאות לבוש מרנינות הרבה יותר".
חתונה אייל קיציס וטלי מורנו לא יציאת השנה, אבל החיוך כובש. קיציס ומורנו | צילום: אלעד דיין

קובי מחט מבריק

אחרי חמש שנים של זוגיות, התחתן לפני כחודש מנחה ערוץ הילדים, קובי מחט, עם בת זוגו, ענת גזית. השניים נישאו בבריכה של מלון מרינה – בדיוק כמו קיציס מורנו. "הבחירה של קובי במראה נקי ומודרני נראית טוב, במיוחד ליד שמלת הכלה של זוגתו. עניבת הסאטן השחורה מייצרת עניין, והלבוש שלהם משלים והרמוני".

קובי מחט חתונה עזבו אתכם מהחליפה, תראו את הטבעת שבחרתי. מחט ובח"ל | צילום: אלעד דיין

ערן מיטלמן מדליק

 ערן מיטלמן וחברתו טל סיגלר נישאו במועדון התיאטרון ביפו השנה. את חופתם החזיק חברו הטוב של החתן, אביב גפן. בחליפה של מיטלמן, ביטמן אהבה בעיקר את העניבה, שלטעמה הקפיצה את כל ההופעה. לעומת זאת, החגורה נראית לה לא קשורה בכלל,  "חגורה אלגנטית עם אבזם קלאצ, הייתה עושה את העבודה'".

חתונה של ערן מיטלמן - ערן מיטלמן ואישתו גם פסנתרן מחונן וגם מעונב לעניין. מיטלמן וזוגתו | צילום: אורי אליהו

זהר ליבה אלטרנטיבי

הרווק המבוקש והשווה, זהר ליבה, נשבע אמונים למאמנת הקואצ'ינג האישית שלו, אורית שר. בני הזוג התחתנו לפני כשנה וחצי בטקס צנוע ואלטרנטיבי. דווקא את ההופעה של ליבה, שסוף סוף גיוון קצת עם חולצה לבנה ומראה שיקי זרוק - ביטמן קטלה. "אם כבר ללכת על מראה פשוט, אז נא לשים לב, ולא לבחור בחולצה לבנה כאשר הכלה לובשת שמלה בצבע שמנת. זה פשוט לא עובד ביחד, ונראה ממש כמו בחירה אקראית ולא מחמיאה". ביטמן הייתה בוחרת עבורו בחולצה בגוון פסטלי או אפילו שחורה, אבל בשום אופן לא בצבע דומה, כמו לבן ליד שמנת.

זהר ליבה ואישתו בחתונתם הטקס אלטרנטיבי, גם החולצה. זהר ליבה והמאמנת הצמודה | צילום: שוקה

ומה עם השכנים הידועים מעבר לים? למרות שחלקם מטפחים זוגיות וילדים כבר כמה שנים, אתם חייבים לראות את התמונות שמצאנו באלבום החתונה שלהם.

כך תבחר את הבגדים לחתונה שלך
איך להתאים עניבה ולשדרג כל הופעה? קבלו טיפים
כך תבחר את הבגדים לחתונה שלך

אשטון קוצ'ר מלאך

את המראות השחורים של מיטב בחורנו, שובר החתן מספר שתיים של דמי מור, אשטון קוצ'ר. בהופעה מלאכית ומסנוורת בלבן, הוא כובש גם את ביטמן: "לבחירה של קוצ'ר בחליפה לבנה יש קטע והיא נראית טוב, במיוחד ליד הכלה שלו. אני הייתי מוותרת על הכובע, כי ליד דמי זה נראה כמעט על גבול הדוסי-לנד". כלל, ביטמן ממליצה, להתהדר בכובע רק לכניסה, בתחילת האירוע, ולהיפרד ממנו לאחר מכן.

אין תמונה גורג'ס, הכובע מתאים יותר לחברים בגיל של דמי

טום קרוז? יש לו מה ללמוד מסורי

"משחקן במעמדו של טום קרוז, הייתי מצפה שיבחר במשהו הרבה יותר מצודד ומחמיא. הוא הלך על הופעה סטנדרטית על גבול המשעממת - מילא, אם הוא היה פקיד בבנק, אז החליפה היתה מצוינת. אבל כשהכלה שלך היא קייט הולמס שלבושה בשמלה במראה רומנטי כפרי? ביג נו.  
הטוקסידו השחור נראה חנוט מדי. אני הייתי מתאימה לו חליפה בגווני אפור בהיר, עם וסט במקום ג'קט, חולצה לבנה ופרח לבן צחור בדש. הוא היה יכול להראות בה נהדר".

אין תמונה שמרני ומצ'עמם. קרוז והולמס

דיויד בקהאם קיטשי

"על טעם ועל ריח אין מה להתווכח", פותחת ביטמן, ומוסיפה: "אבל זה לא לגמרי רע, אם אתם מחבבים את הלוק הקיטשי והשמאלצי". למרות הסלידה מבחירתו האישית של הכדורגלן הלוהט, לדעתה של ביטמן, הבקאהמים דווקא הולמים זה את הופעתה של זו – "הביגוד של שניהם הדור, הצבעים משתלבים והתפירה יפה", היא מפרגנת. 

אין תמונה מאיפה החרגול המעוצב הזה? הזוג בקהאם

> ומה אומרים הסלבס: איזו חליפה הכי מתאימה למעיין?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן