articles

חתונת השנה

reality
 
reality

מזל טוב: באטמן וונדרוומן נישאו

בטקס צנוע בעיירה פייגנטון שבמחוז דבון באנגליה נשא השבוע באטמן את וונדרוומן לאישה. טוב, לא באמת: בני זוג בריטיים החליטו לערוך חתונה לא שגרתית והתחפשו לדמויות. בין האורחים: הענק הירוק והפאואר פאף גירלס

טלי מליחי | mako | פורסם 05/08/10 11:28:53
אין תמונה אז מי ילבש את המכנסיים בבית? חתונת באטמן וונדרוומן

באחוזה כפרית במחוז דבון הפסטורלי נערכה השבוע חתונה מעניינת: באטמן איש העטלף נשא לאישה את אשת חיל, וונדרומן. על הדשא הצטופפו סביבם חבריהם הטובים: בנות הפאואר פאף, סופרמן, איש הברזל, הענק הירוק וקפטן אמריקה. רובין, שותפו של באטמן, היה כמובן השושבין של החתן, והג'וקר ערך את טקס הנישואין.

אין תמונה החתן חלם להוית באטמן מאז שהיה ילד

לא, אלה אינן תמונות של סרט המשך חדש בסדרת באטמן: שרון וניל ווהן, זוג בריטי חביב, החליטו להפוך את החתונה שלהם ליום של כיף. הם ביקשו מכל חבריהם להגיע בתחפושות של גיבורי-על ורשעים, ובעצמם עטו את התלבושות של הגיבורים האהובים עליהם, באטמן וונדרוומן.

אין תמונה באטמן וונדרוומן חותמים על הסכם הנישואין

הכלה לבשה מחוך אדום ומכנסונים כחולים, והחתן היה חנוט לא בתוך טוקסידו, כי אם בחליפת גומי שחורה – עם פרח מסורתי בדש. במהלך הכניסה הרשמית שלהם לחתונה צעדו בני הזוג בעלי כוחות העל לצלילי שיר הנושא של אחד מהסרטים.

אין תמונה מישהו יודע למה ספיידרמן הבריז?

"מאז שהייתי קטן רציתי להיות באטמן", סיפר ווהן. הוא ואשתו הטרייה יצאו בזול מהחתונה: התלבושת של הכלה עלתה 100 ליש"ט, וזו של החתן 180 יורו. לדבריהם, כל החתונה עלתה להם פחות ממחירה של שמלת כלה מסורתית אחת. "אנחנו לא דתיים, ורצינו חתונה מטורפת שלא תעלה הרבה", הסביר ווהן את הבחירה.

אין תמונה איזה כיף שתמיד יהיה למישהו מאיתנו כוח לשטוף את הכלים
>> ואיך עושים את זה בני הנשיאים והמלכים? חתונות עם דם כחול
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: חתונה   באטמן   קומיקס  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן