articles

חתונת השנה

reality
 
reality

רותם סלע מסכמת את חתונת השנה: "היה אחלה אוכל"

הרגע הכי מרגש היה המפגש בין מעיין לאביה של לנה, אותו לא פגש מעולם; המכונית שהובילה את הזוג לחופה נתקעה באמצע הדרך, והחברים של מעיין הם אלה שסידרו לו את חליפת הברמודה, כבדיחה על חשבונו. איך הייתה חתונת השנה? לנה ומעיין מסכמים, וגם הראל מויאל ורותם סלע שהיו שם

מאור בוכניק | mako | פורסם 31/08/10 12:37:53
צילומי חתן כלה לנה ומעיין היה סוף הדרך. צילומי החתן כלה של לנה ומעיין | צילום: פוני

היום שאחרי חתונת השנה הגיע, ואחרי ההאנג-אובר, הפקדת הצ'קים ויום ההתאוששות מגיע גם שלב הסיכומים. "האורחים עפו, השתוללו ועשו שמח, הרחבה תמיד הייתה מלאה ואנשים אמרו שזו אחת החתונות הכי יפות שהם היו בהן", משחזר מעיין בקול צרוד את מאורעות ערב החתונה, שהתקיימה ביום ראשון. "היה סוף הדרך", מסכמת לנה בהתרגשות.

רותם סלע, מנחת התכנית אשר ליוותה את לנה ומעיין לאורך יום החתונה שלהם, מתארת: "הייתי איתם בכל ההתארגנויות משעה תשע בבוקר ועד שאחרון האורחים עזב. המפגש הכי מרגש היה של המשפחה של לנה שהגיעה במיוחד לחתונה מארצות הברית, כולל אבא שלה - שלא פגש לפני כן את מעיין".

אחרי שש שנים של קשר עם לנה, פגש מעיין לראשונה את אבי הכלה. "זה היה מרגש כמעט כמו החופה", אומר מעיין. "מאוד שמחתי להכיר את חמי לעתיד סוף סוף, אחרי כל כך הרבה זמן שאני עם לנה".

מכונית ענתיקה חתונת השנה שפכה לאגר. מכונית הענתיקה | צילום: פוני

במהלך הנסיעה לאולם החתונה, מכונית הפונטיאק 73' הקלאסית – רכב האספנות שנבחר להוביל את הזוג הטרי - לא שרדה את החום השרבי, שפכה לאגר ונתקעה בצד הדרך. "זה היה חתיכת סרט", מתאר מעיין. "המים נשפכו מהרדיאטור של האוטו שהתחמם, אז עצרנו בצד. יצאנו מהרכב ועמדנו בשמש, מתים מחום. פתאום עברה תהלוכה שהייתה בדרכה להכניס ספר תורה לבית כנסת סמוך. האנשים נתנו לי להחזיק את הספר ורקדו איתנו, ואחת הנשים, מישהי בת 60 בערך, אמרה לי 'זה אתם מהחתונה, אני ידעתי, אמרתי לחברה שלי והיא לא האמינה לי'. אחר כך הרכב שוב הניע ונסענו לאולם".

כמה עלתה חתונת השנה?
די הרבה, אפילו הרבה מאוד. פירוט מלא לפניכם
כמה עלתה חתונת השנה?

כשהגיעו לסטואה חיכו להם עוד כמה הפתעות. "המופע של הראל מויאל היה הפתעה, לא ידענו איזה עיצוב נבחר לשולחנות, והכי חשוב – לא ידעתי איך תראה אשתי", מתאר מעיין בהתרגשות. "לא ידעתי איזו שמלה היא הולכת ללבוש. בכוונה לא השתתפתי בפרק בחירת השמלה וגם לא ראיתי אותו בבית, כדי לשמור על ההפתעה".

מעיין פוגש לראשונה את לנה לא ידע איך לנה תראה עד יום החתונה. הפגישה הראשונה | צילום: פוני

גם את החליפה שנבחרה למעיין – חליפת הברמודה השנואה עליו - הוא זכה לראות רק ביום החתונה. "אלוהים ישמור, איזה הפתעה", הוא נזכר. "זו הייתה בדיחה פרטית של החברים על חשבוני. הם אמרו לי 'אל תדאג, אתה תתחתן עם ברמודה'", מספר החתן הטרי וצוחק.

לסוגיית הלבוש הספורטיבי של מעיין מצאה גם סלע התייחסויות במהלך הערב. "מעיין נורא רצה את החליפה האפורה ובסוף בחרו לו את הברמודה. בחתונה יצא לי לדבר עם החברים שלו, וכמו שהוא אמר הם הודו שהם בחרו לו בכוונה את הברמודה, כי הם חשבו שזה יהיה מצחיק. נראה לי שהוא קיבל את זה ברוח טובה. לנה בעצמה החליפה באמצע הערב לשמלה אחרת שהיא לקחה מאושידה".

הראל מויאל, שהופיע בחתונה במספר שירים רומנטיים והלהיב את הקהל, מסכם את האירוע מהזויות שלו על הבמה. "היה מדהים ומרגש, הם זוג מקסים", הוא מסכים. "אני לא עושה הרבה חתונות וזה די חדש לי, אז הייתי קצת בלחץ. התחלתי עם שיר סלואו "ואז תבואי", המשכתי עם הסינגל החדש שלי "לֶה לֶה" - שיר במקצב מרוקאי שנכתב על כלה ביום החתונה שלה - וסיימתי עם "אמצע הלילה בכפר", בשירה משותפת עם מעיין". כשהתחילו הידיים באוויר, הצטרף מויאל לחוגגים: "היה כיף לראות מהבמה את כל הקהל קופץ ורוקד. הייתה שם הרגשה מאוד פתוחה, כאילו אנחנו משפחה, אז הרגשתי צורך לרדת אל הקהל ולרקוד איתם". רותם סלע, שהסתובבה בקהל החוגגים, מוסיפה: "בשלב יותר מאוחר של הריקודים פרצו פתאם לרחבה שתי בובות ענק של חתן וכלה בגובה ארבעה מטרים, ורקדו עם כולם".

לנה ומעיין עם הראל מויאל הרגשה של משפחה. לנה ומעיין עם מויאל | צילום: פוני

למויאל, שנבחר על ידי הגולשים – כמו כל שאר המרכיבים של האירוע - יש מה לומר על הקונספט החריג של החתונה. "באיזשהו מקום זה קשה לקבל את העובדה שהקהל בוחר בשבילך את כל מה שהולך להיות בחתונה שלך", הוא אומר. "הבנתי, למשל, שמעיין לא כל כך אהב את חליפת הברמודה שנבחרה לו, למרות שלדעתי הוא נראה בהם טוב מאוד והרוויח מהבחירה הזו אחרי הכל. אני מבחינתי אמרתי להם שחתונה זה מאוד מרגש, אבל שיחכו לראות איך זה להחזיק ילד ראשון".

ובאשר לשאלת השאלות, איך היה האוכל: "האוכל היה מאוד טעים לדעתי", אומרת סלע. "היות וידעתי שנבחר להם התפריט האוריינטלי ציפיתי שהוא יהיה פיקנטי, אבל לא היה בו שום דבר חריף".

>> רגע החופה המרגש של חתונת השנה
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן