קיה פיקנטו

דברים שרציתי לומר - רועי יולדוס רוזנצוויג | mako גאווה

גאווה

גאווה

שיווק לקהילה הגאה: "הגיע הזמן שתראו גם אותנו"

הפרסומת הגאה החדשה של חברת ניסאן היא בדיוק מה שהיינו צריכים: ייצוג חיובי של משפחה חד מינית. אז למה הקהילה הלהט"בית עדיין שקופה עבור רוב המותגים בישראל, מדוע עדיין כל כך מפחדים לפרסם לקהל הגאה ולמה זה כל כך חשוב? רועי יולדוס רוזנצוייג דורש ממנהלי השיווק להתעורר וקורא לשינוי בטור אורח מיוחד

רועי יולדוס רוזנצוייג | mako גאווה | פורסם 12/09/16 07:00 
פרסומת לניסאן (צילום: מתוך פייסבוק ,facebook)
מתוך הפרסומת החדשה של חברת ניסאן | צילום: מתוך פייסבוק
קיה פיקנטו