יוני כבר כאן וחגיגות הגאווה החלו רשמית, וגם ב-HOT מצטרפים לשמחה עם שלל תוכן להט"בי מרתק. בערוץ HOT8 ישדרו החודש בהקרנת בכורה סרט דוקומנטרי ישראלי חדש, "שומרת נגיעה", שביימה והפיקה ליאת דאודי. הסרט עוקב אחר הקשר המיוחד בין אחות בכורה, חילונית ופמיניסטית החיה עם בת זוגה לבין משפחתה החרדית מבית שמש: 12 אחיה ואחיותיה, אמה ואביה יוצאי הדופן. הסרט יוקרן ביום שבת (3.6) בשעה 21:15, ויוקרן גם ביום ראשון (4.6) במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה תחת המשבצת "דמות הלסבית המזרחית בקולנוע".

לצדו ישדר הערוץ סרטים דוקומנטרים חדשים רבים. ביניהם תמצאו את סרטם של האחים הימן "מי יאהב אותי עכשיו?", שמגולל את סיפורו של סער שחזר בשאלה, יצא מהארון, נזרק מהקיבוץ וגילה שהוא נשא HIV. סרטים מומלצים נוספים שיוקרנו בערוץ HOT8: "גאים בפיליפינים" שמספר על המפלגה היחידה בעולם של הקהילה הלהט"בית, מפלגת לאדלאד הפיליפינית שמתמודדת לבחירות במדינה, "ילדים טרנסג'נדרים, "גולדן בויז", "כל הבקרים השמחים", "המין ששינו את היסטוריה", "פודרה", "קונצ'יטה – ללא מעצורים", "קיקי", לרוסיה באהבה", "בחסות הלילה" ועוד.

כתום זה השחור החדש  (צילום: באדיבות HOT, מתוך "סיפורים מהכורסה", באדיבות כאן 11)
הן חוזרות! | צילום: באדיבות HOT, מתוך "סיפורים מהכורסה", באדיבות כאן 11
עוד חגיגה להט"בית שצפויה לנו יום אחרי המצעד התל אביבי בסוף השבוע הבא, היא עונה חדשה של דרמת הרכש המשובחת והגאה "כתום זה השחור החדש". הדרמה הקומית שעוסקת בעלילותיהן של אסירות בכלא הפדראלי ליצ'פילד, בצרותיהן היומיומיות, בדרמות המרתקות וברגעים המצחיקים עד דמעות, חוזרת לעונה חמישית שתעלה במלואה ב-HOT בצמוד לארה"ב. אגב, נטפליקס כבר הודיעו שהסדרה, שגרפה מאז עלייתה ארבעה פרסי "אמי", חמישה פרסי "סאג", שלושה פרסי בחירת המבקרים ושש מועמדויות ל"גלובוס הזהב", תשוב גם לעונה שישית ושביעית.

העונה החמישית נפתחת בדיוק בנקודה שבה הסתיימה הקודמת – מהומות פרצו בליצ'פילד לאחר הטרגדיה שהתרחשה בין כתלי בית הסוהר, ויחסי הכוחות בין האסירות לסוהרים התהפכו כשלידיה של דאיה (דאשה פולנקו, "ג'וי") מגיע אקדח. העונה כולה תגולל את המתרחש במהלך 72 השעות של מהומות ליצ'פילד, תתמקד במתרחש במתקן הכליאה ובבית החולים הפסיכיאטרי וכמו תמיד, תסקור גם את עברן וסיפוריהן האישיים של הדמויות.

החל משבת ה-10.6 תוכלו לצפות בכל הפרקים של העונה החדשה ב-Xtra VOD, ומה-11.6 כל ראשון-חמישי ב-22:50 ב-HOT HBO.

מיגל (צילום: רן מנדלסון, מתוך "סיפורים מהכורסה", באדיבות כאן 11)
מתוך "מיגל". ההתמכרות הבאה שלכם | צילום: רן מנדלסון, מתוך "סיפורים מהכורסה", באדיבות כאן 11
ובשורות חדשות אחרונות ומסקרנות ביותר: דרמה חדשה מבית HOT בכיכובו של רן דנקר בשם "מיגל" עתידה לעלות בשנה הקרובה. גיבור הסדרה טום (דנקר) הוא צעיר תל אביבי שאחרי חודשים של הכנות וביורוקרטיה, נוחת בגוואטמלה ומוכן להגשים את חלומו - לאמץ ילד. הסדרה שצולמה בגוואטמלה תעקוב אחר מערכת היחסים המרגשת, המורכבת והמפתיעה בין האב לבנו המאומץ. את "מיגל" יצרו טום סלמה ודפנה לוין ("בטיפול", "אופוריה") שגם מביימת. בהפקת חברת מוביפלוס –דוד מנדיל ("איש חשוב מאוד", "בופור", "הערת שוליים").

>> את קליפ הגאווה הרשמי של 2017 כבר ראיתם?

>> כך הציגו להט"בים בטלוויזיה לפני שאלן יצאה מהארון

>> "הבנתי לראשונה בחיי איך זה להרגיש עירום באמת"

>> מצעד הגאווה בתל אביב עוד לא התחיל וכבר שובר שיא